KappAhl rusza ze sprzedażą internetową, by odwrócić spadki sprzedaży

Property News 10 października 2015 07:52

KappAhl rusza ze sprzedażą internetową, by odwrócić spadki sprzedaży fot KappAhl

Szwedzka sieć odzieżowa KappAhl uruchomi sklep internetowy dla polskich klientów - zakomunikowała firma.

KappAhl chce ruszyć ze sprzedażą w sieci pod koniec 2015 roku.

Obecnie firma ma w naszym kraju 40 sklepów w centrach handlowych. W sumie sieć szwedzkiej spółki obejmuje 368 lokalizacji w Szwecji, Norwegii, Finlandii i Polsce.

 

Jak tłumaczy prezes, w Polsce w toku są działania, które mają ograniczyć negatywny trend. Od września pracę rozpoczął Olaf Szymanowski, nowy country manager na Polskę. Celem firmy ma być skoncentrowanie się na mniejszej liczbie miast oraz wdrożenie sklepu internetowego w pierwszym kwartale tego roku obrachunkowego.

Sprzedaż w Polsce w ciągu roku spadła z 350 mln koron szwedzkich do 314 mln. Procentowo był to największy spadek spośród wszystkich rynków, na których obecne jest KappAhl. W czwartym kwartale roku rozliczeniowego 2014/2015 firma wypracowała w naszym kraju przychody ze sprzedaży w wysokości 69 mln SEK. To spadek o 10,6 proc. rok do roku. Pod koniec sierpnia na terenie kraju działało 40 placówek firmy - o 7 mniej niż w 2014 roku. Dla porównania, w Szwecji liczba sklepów wzrosła o 1 (do 167), w Norwegii spadła o 1 (do 100), a w Finlandii spadła o 2 (do 61).

Podobał się artykuł? Podziel się!


WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    8,49

  • Śr

    6,45

  • Min

    4,99

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 6224

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.