Kaufland rozważa uruchomienie e-sklepu w Polsce

Autor: dlahandlu.pl 1 lutego 2019 13:16

Kaufland rozważa uruchomienie e-sklepu w Polsce Fot. Shutterstock.com

Grupa Schwarz wciąż analizuje opłacalność uruchomienia e-sklepu na terenie Polski. Sieć Kaufland zastanawia się nad nowym kanałem sprzedaży w Polsce.

- Aktualnie analizujemy jeszcze różne możliwe warianty wykorzystania nowoczesnych kanałów sprzedaży, w tym wprowadzenie e-sklepu - mówią nam przedstawiciele sieci.

- W ubiegłym roku wdrożyliśmy natomiast wiele rozwiązań, których celem było ułatwienie klientom zakupów w naszych sklepach. Przykładem tego są chociażby nowoczesne kasy samoobsługowe. Klienci uzyskali także możliwość zapłaty za zakupy za pośrednictwem Apple Pay. Na terenie sklepów można skorzystać także z darmowego Wi-Fi oraz pobrać bezpłatną aplikację, dzięki której klienci uzyskują dostęp do specjalnych ofert, przepisów czy listy zakupów. W ubiegłym roku w naszej sieci sięgnęliśmy także po nowe kanały komunikacji. Jednym z nich jest nowy format gazetki reklamowej wykorzystującej elementy wirtualnej rzeczywistości. Za pośrednictwem dedykowanej, darmowej aplikacji „Kaufland – Gazetka 3D” klienci oprócz standardowych informacji mogą znaleźć wiele dodatkowych materiałów, takich jak przepisy, ciekawostki czy modele 3D. W naszych sklepach stopniowo pojawiają się też wielkoformatowe ekrany na których wyświetlana jest aktualna oferta, a także spoty reklamowe - wylicza sieć.

Aktualnie w Polsce działa 209 sklepów. Ostatnie otwarcie miało miejsce 31 stycznia we Wrocławiu. Kaufland informował wcześniej, że na początku roku planuje otworzyć cztery nowe sklepy. Prócz lokalizacji wrocławskiej, są to sklepy w Lublinie, Nowym Sączu i Gliwicach.

Podobał się artykuł? Podziel się!

  • sss 2019-02-01 18:42:06

    Nic nie otworzą, zobaczycie

    Jest nagłówek? Mówi się? No. to dobrze, tyle wystarczy. ;)

ZOBACZ WSZYSTKIE (1)

WYBRANE DLA CIEBIE




BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    22,43

  • Śr

    11,32

  • Min

    7,48

ProduktySklepyRegiony


OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 6722
Ilość aktualnych ofert: 543679
Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.