PARTNER PORTALU
  • Partner portalu: Frigo Express

Klienci rezygnują z zakupów, jeśli strona sklepu działa zbyt wolno

Autor: crn.pl 5 grudnia 2012 11:13

Ponad połowa klientów zrezygnowała z zakupów ze względu na zbyt wolno działającą stronę e-sklepu – wynika z badania przeprowadzonego przez OnePoll dla Riverbeda - podał portal crn.pl.

Ponadto, w badaniu 61 proc. ankietowanych przyznało, że byliby skłonni w negatywny sposób ocenić markę, której sklep internetowy miał problemy z wydajnością podczas świątecznych zakupów. 69 proc. badanych stwierdziło, że czuliby się niekomfortowo płacąc na stronach, które działają powoli lub ładują się z trudem.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    4,99

  • Śr

    3,55

  • Min

    2,51

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 8001

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 707248

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane