REKLAMA
REKLAMA

Klienci rezygnują z zakupów, jeśli strona sklepu działa zbyt wolno

Autor: crn.pl 5 grudnia 2012 11:13

Ponad połowa klientów zrezygnowała z zakupów ze względu na zbyt wolno działającą stronę e-sklepu – wynika z badania przeprowadzonego przez OnePoll dla Riverbeda - podał portal crn.pl.

REKLAMA
Ponadto, w badaniu 61 proc. ankietowanych przyznało, że byliby skłonni w negatywny sposób ocenić markę, której sklep internetowy miał problemy z wydajnością podczas świątecznych zakupów. 69 proc. badanych stwierdziło, że czuliby się niekomfortowo płacąc na stronach, które działają powoli lub ładują się z trudem.

WYBRANE DLA CIEBIE


REKLAMA
REKLAMA

BĄDŹ NA BIEŻĄCO

REKLAMA

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 12425

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 663

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane
REKLAMA