Konkurencja przygotowuje się do walki z Amazonem

Autor: Dziennik Gazeta Prawna 20 lutego 2012 09:17

Amazon miał się pojawić w Polsce w marcu, jednak im bliżej terminu, tym mniej informacji na temat jego debiutu pojawia się na rynku. Większość graczy już teraz stara się przygotować do ostrej walki - pisze Dziennik Gazeta Prawna.

Empik zatrudnia ekspertów od handlu internetowego - część z nich zresztą ściąga od Merlina.pl, a Merlin zatrudnił właśnie Michała Kulkę, nowego dyrektora ds. marketingu, który wcześniej pracował w firmie Sales & More.

Amazon może być głównie zagrożeniem dla mniejszych graczy bez wyrobionych marek. Dla mniejszych sklepów może być to jednak kwestią: być albo nie być - wyjasnia dla "DzGP" Dariusz Leśniak, przewodniczący rady nadzorczej Internetowego Domu Handlowego

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 10912

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane