Konsumenci coraz mniej obawiają się zakupów w sieci

Autor: www.dlahandlu.pl 10 kwietnia 2013 15:05

Główne bariery kupowania online stanowią obawy co do braku możliwości przetestowania jakości produktu bezpośrednio. Wciąż znaczącą przeszkodą jest brak zaufania wobec sprzedawców. W ostatnim czasie mniejszego znaczenia nabrały obawy o problemy z reklamacją / gwarancją oraz o nieotrzymanie zamówionego towaru - wynika z badania "Commerce w Polsce 2012 w oczach internautów".

Osoby niekupujące online chętnie korzystają z możliwości oglądania produktów na stronach sklepów bądź aukcji internetowych, a potem kupowania ich poza internetem (np. w galerii handlowej lub hipermarkecie).

Pośród tych, którzy nie kupowali jeszcze w sieci, około połowa (47%) internautów deklarowała rozważanie takich zakupów.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 10763

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane