Koszyk cen dlahandlu.pl: Auchan liderem cenowym wśród e-sklepów
Rozwój handlu w Internecie powoduje, że usługa ta staje się bardziej przystępna cenowo. Wraz z wejściem na rynek sieci Auchan, sklep stał się liderem w Koszyku oferując 50 produktów za 236, 84 zł.
AuchanDirect zaoferował w tym tygodniu Koszyk za 236,84 zł, co oznacza podwyżkę w porównaniu do poprzedniego tygodnia o 10,81 zł. Sklep ma najtańsze produkty we wszystkich 12 badanych przez nas kategoriach.
Koszyk A.pl w tym tygodniu kosztuje 301,09 zł, czyli taniej o 7,24 zł w porównaniu do poprzedniego notowania.
Przeczytaj także:
W Jedynce.pl koszyk kosztuje 318,44 zł, co oznacza obniżkę o złotówkę w porównaniu do poprzedniego tygodnia.


Materiał chroniony prawem autorskim - zasady przedruków określa regulamin.
Skomentuj (Brak komentarzy - Bądź pierwszy!)
WYBRANE DLA CIEBIE
- Sb 19:16 Rafalska: Zakaz handlu w niedziele nie najgorzej przyjmowany
- Sb 14:16 EEC 2018: Przedstawiciele branży rolno-spożywczej i handlu będą debatować w...
- Sb 12:19 Hortimex: Nie wszystkie mody żywieniowe są słuszne
- Sb 11:23 Sizeer i Ochnik najemcami Galerii Victoria
- Sb 09:21 Magda Gessler ma własną linię przetworów owocowo-warzywnych
- Sb 09:15 Prezes firmy iRobot: Naszą przyszłością jest przyjaźń z robotami
- Sb 09:02 Auchan Supermarket ruszył na warszawskiej Białołęce (galeria)
- Sb 08:46 22 kwietnia to kolejna niedziela z zakazem handlu
-
Sainsbury's wprowadza specjalne opakowania, bo millenialsi boją się dotykać...
-
#NieKupujKochaj - akcja pracowników Biedronki nabiera rozpędu
-
Biedronka idzie za ciosem i kontynuuje hitową promocję
-
Solidarność Tesco: Zarząd przedstawił propozycję podwyżek, nie zgadzamy się...
-
Analitycy spodziewają się dobrych wyników Tesco
-
Lidl odpowiada Biedronce "tanią sobotą"
- 1 Dyrektor HR Tesco: Pracownicy są entuzjastycznie nastawieni do zmian
- 2 Sainsbury's wprowadza specjalne opakowania, bo millenialsi boją się dotykać...
- 3 Piotr i Paweł optymalizuje sieć. Zamyka 4 placówki
- 4 LPP miała w I kw. 1,58 mld zł przychodów i 115 mln zł straty operacyjnej
- 5 Lidl wprowadza "ciche godziny"
- 6 Lidl w tydzień wydał na reklamę w telewizji ponad 11,7 mln zł
BĄDŹ NA BIEŻĄCO
-
Max
23,06
-
Śr
16,61
-
Min
11,96