REKLAMA
REKLAMA

Leroy Merlin zbiera informacje o klientach dzięki beaconom

Autor: wirtualnemedia.pl 1 października 2015 12:20

Leroy Merlin zbiera informacje o klientach dzięki beaconom fot. Leroy Merlin

W jednym z warszawskich sklepów sieci Leroy Merlin zainstalowano 100 beaconów. Pomogą one zebrać informacje na temat zwyczajów zakupowych klientów i wypracować sprzedawcy właściwe metody dotarcia do nich z ofertą. - To pozwoli na bardziej efektywną, spersonalizowaną komunikację, zarówno w segmencie online, jak i w fizycznych sklepach - zapowiada Przemek Porada, menedżer ds. internetu w Leroy Merlin Polska.

REKLAMA

Zainstalowanie beaconów w warszawskim sklepie sieci Leroy Merlin jest drugim etapem badań, które rozpoczęto w grudniu ub.r. W poprzednim etapie mierzono liczbę klientów, którzy w swoich smartfonach mają włączone moduły transmisji Bluettoth, co jest niezbędne do zastosowania nadajników typu beacon.

W przygotowaniu obecnych testów oprócz Leroy Merlin uczestniczy agencja mediowa Mets, Linteri, dostawca zbliżeniowej platformy analityczno-komunikacyjnej oraz Kontakt.io, producent beaconów. Za pomocą 100 nadajników oraz aplikacji mobilnej Leroy Merlin badać będzie nawyki swoich klientów, w tym ścieżki zakupowe. Zebrane dane pozwolą lepiej zrozumieć ich oczekiwania i potrzeby, przy zachowaniu prywatności.

- Chcąc efektywnie komunikować się z klientami musimy nauczyć się zbierać, analizować i łączyć dane. Nie tylko te z kanałów cyfrowych, ale także ze świata analogowego - wyjaśnia Przemek Porada, menedżer ds. internetu w Leroy Merlin Polska. - Beacony umożliwią nam lepsze zrozumienie zachowań klientów, jednocześnie nie naruszając ich prywatności - podkreśla przedstawiciel Leroy Merlin.

 


WYBRANE DLA CIEBIE


REKLAMA
REKLAMA

BĄDŹ NA BIEŻĄCO

REKLAMA

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 13077

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 999781

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 664

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane
REKLAMA