Leroy Merlin zmienia nazwę sklepu on-line i zwiększa asortyment

Autor: www.dlahandlu.pl 28 maja 2012 09:15

Od poniedziałku, tj. 28 maja 2012 r. sklep internetowy Leroy Merlin będzie nosił nazwę Centrum Zaopatrzenia Bohaterów. Liczba produktów dostępnych do kupienia online zwiększy się do 25 tysięcy.

Niestandardowa nazwa ma wyróżnić e-sklep na rynku i przyciągnąć klientów. Nazwa sklepu powstała na kanwie hasła ze spotów reklamowych sieci „Też bądź bohaterem w swoim domu".

Wraz ze zmianą nazwy sklepu zmianie ulegnie liczba produktów dostępnych do kupienia online. Już od poniedziałku ofertę w Internecie tworzyć będzie 25 tysięcy artykułów. Z chwilą uruchomienia sklepu, 8 maja 2012 r. dostępnych było około trzech tysięcy produktów. Proces uzupełniania oferty o kolejne pozycje będzie kontynuowany i pod koniec roku w sprzedaży online będzie 40 tys. pozycji.

Poniedziałek jest dniem startu kampanii promującej Centrum Zaopatrzenia Bohaterów w mediach. Kampania zakłada wykorzystanie reklamy outdoorowej, reklamy w Internecie oraz reklamy prasowej.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 11012

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane