M&S ma nową dyrektor działu e-grocery. Przechodzi z Tesco

Autor: dlahandlu.pl, za Essential Retail 30 stycznia 2019 15:07

Sieć Marks & Spencer zatrudniła nowego szefa działu sprzedaży żywności przez internet. Samantha Hornsby dołączyła do M&S na początku stycznia przychodząc z Tesco, gdzie ostatnio była szefem działu online i rozwoju. Obejmuje ona funkcję po Timie Lee, który opuścił M&S w październiku zeszłego roku, by zostać dyrektorem generalnym internetowego serwisu kulinarnego "Mindful Chef" – informuje serwis Essential Retail.

M&S nadal buduje zespół, który rozwinie ofertę e-grocery. - Kilka lat temu ogłosiliśmy, że jedzenie w Internecie jest obszarem, któremu chcemy się przyjrzeć. Postanowiliśmy spróbować się w tym segmencie – mówi rzecznik M&S.

Sprzedaż M&S w decydującym okresie świątecznym spadła roku do roku, ale sprzedaż online rośnie. W okresie 13 tygodni kończącym się 29 grudnia 2019 r. sprzedaż like for like spadła o 2,4% w przypadku odzieży i wyposażenia domu oraz o 2,1% w przypadku żywności, co daje ogólny spadek o 2,2%. Całkowita sprzedaż M&S w Wielkiej Brytanii spadła o 2,7%, ponieważ firma kontynuowała zamykanie sklepów. Natomiast handel online wzrósł o 14% i obecnie stanowi prawie jedną piątą przychodów.

 

Podobał się artykuł? Podziel się!


WYBRANE DLA CIEBIE




BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    8,89

  • Śr

    4,45

  • Min

    3,64

ProduktySklepyRegiony


OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 6955
Ilość aktualnych ofert: 543679
Ilość aktualnych ofert: 397 708

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.