Make Your shopping cart great again. Przywróć blask opcji dostaw w koszyku zakupowym

Autor: Artykuł promocyjny dostarczony przez firmę bliskapaczka.pl 9 listopada 2017 10:02

Make Your shopping cart great again. Przywróć blask opcji dostaw w koszyku zakupowym

Czy wiesz, że do najbardziej pożądanych cech sklepu internetowego należy, oprócz możliwości porównania cen i ofert, możliwość odbioru przesyłki o dowolnej porze? Wielu konsumentów coraz częściej robi zakupy w sieci, zwłaszcza jeżeli e-sklep udostępnia opcję wysyłki i odbioru w konkretnym punkcie. A co jeśli do tego dołożymy możliwość swobodnego wyboru miejsca spośród, powiedzmy, kilkunastu tysięcy punktów? Great, isn’t it?

Cena to nie wszystko

Statystyki mówią, że wartość produktu jest w ocenie konsumentów dopiero trzecią z kolei cechą, na którą zwracają uwagę, podejmując decyzję o zakupie. Oczywiście, mowa o użytkownikach korzystających z oferty e-sklepów. Oczko wyżej jest możliwość wyboru - a więc zakres asortymentu. Ale na pierwszym miejscu pojawia się logistyka. Wydaje się to naturalne, gdy bierzemy pod uwagę zakupy dokonywane zdalnie, wręcz wirtualnie. Liczy się więc zarówno szybkość transportu, pewność przesyłki, jak i wygoda odbioru. Dostawy door-to-door przestały już dawno być atrakcyjne dla odbiorcy. Koszyki zakupowe w sklepach internetowych zmieniają się stopniowo, oferując inne możliwości i otwierając się na oczekiwania klientów. Taka zmiana nie tylko wymaga czasu, ale jednocześnie wyszukiwania na rynku dostawców, oferujących rozwiązania, które będą odpowiadały konsumentom. Dla wielu sprzedawców jest to dość uciążliwe, pracochłonne i skomplikowane. Odpowiedzią na ten i wiele innych problemów jest Bliskapaczka.pl.

Zbyt wiele możliwości, zbyt trudny wybór

Koszyk zakupowy współczesnych e-sklepów do niedawna przedstawiał się następująco: przesyłka Pocztą Polską lub przesyłka kurierska. Obie opcje oczywiście w wielu dodatkowych modyfikacjach: za pobraniem, bez pobrania, z dostawą do domu lub odbiorem w punkcie kurierskim. Zazwyczaj były to sztywne ramy, jakie klient musiał przyjąć i już. Zbyt wiele wariantów, spośród których żaden tak naprawdę nie był odpowiedzią na oczekiwania klienta korzystającego z usług i zakupów online, powodowało po prostu wycofanie się z procesu decyzyjnego i zaniechanie zakupów. Wydaje się, że Bliskapaczka.pl znalazła złoty środek, oferując usługę łączącą potrzeby sprzedawców i oczekiwania odbiorców. To wiele możliwości - ale banalnie prosty wybór.

  • Partyk 2017-11-30 00:06:16

    Dla mnie to też bardzo fajna usługa :)



    @porażka, żal dupę ściska? Sam zacznij coś chwalić zamiast hejtować. Przez takich zgryźliwych ludzi Internet to jeden wielki śmietnik. Wystarczy, że komuś się coś podoba i jest zadowolony to od razu ataki i pomówienia.

  • giz6 2017-11-27 19:09:16

    jak człowiek chwali to marketing, jak krytykuje to hejt....jak ja kocham internet i takie czarno-białe widzenie :)

  • porażka 2017-11-17 13:39:19

    sami sobie komentujecie reklamę? <mistrzowie_marketingu>

ZOBACZ WSZYSTKIE (7)

WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 9753

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane