Marki odzieżowe coraz częściej korzystają z systemu PayU

Autor: pr/www.dlahandlu.pl 18 maja 2012 11:51

Spośród wszystkich branż to właśnie modowa odnotowała w minionym roku największy wzrost sprzedaży. Coraz więcej firm z tego sektora podąża za nowoczesnymi trendami oferując sprzedaż w sieci. Dzięki wprowadzanym nowym metodom płatności, zakupy online są jeszcze prostsze, a sprzedający odnotowują coraz większe zyski.

- Rosnąca liczba sklepów, które wdrażają nasz system świadczy o tym, że firmy coraz częściej doceniają pozytywny wpływ płatności internetowych na wzrosty obrotów - mówi Joanna Kuzdak, dyrektor zarządzająca PayU S.A. - Obsługujemy największe marki modowe w Polsce i zauważamy ciągły wzrost zainteresowania zakupami odzieży w sieci - dodaje.

Z systemu płatności internetowych PayU z powodzeniem korzystają już w swoich wirtualnych odpowiednikach tak znane sklepy odzieżowe jak m.in.: House, Vistula, C&A, Big Star, Wólczanka. Od maja także internetowy sklep z bielizną Intymna.pl rozpoczął współpracę z PayU.

Podobał się artykuł? Podziel się!


WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    6,05

  • Śr

    5,52

  • Min

    4,79

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 8143

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 563051

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.