Marki odzieżowe coraz częściej korzystają z systemu PayU

Autor: pr/www.dlahandlu.pl 18 maja 2012 11:51

Spośród wszystkich branż to właśnie modowa odnotowała w minionym roku największy wzrost sprzedaży. Coraz więcej firm z tego sektora podąża za nowoczesnymi trendami oferując sprzedaż w sieci. Dzięki wprowadzanym nowym metodom płatności, zakupy online są jeszcze prostsze, a sprzedający odnotowują coraz większe zyski.

- Rosnąca liczba sklepów, które wdrażają nasz system świadczy o tym, że firmy coraz częściej doceniają pozytywny wpływ płatności internetowych na wzrosty obrotów - mówi Joanna Kuzdak, dyrektor zarządzająca PayU S.A. - Obsługujemy największe marki modowe w Polsce i zauważamy ciągły wzrost zainteresowania zakupami odzieży w sieci - dodaje.

Z systemu płatności internetowych PayU z powodzeniem korzystają już w swoich wirtualnych odpowiednikach tak znane sklepy odzieżowe jak m.in.: House, Vistula, C&A, Big Star, Wólczanka. Od maja także internetowy sklep z bielizną Intymna.pl rozpoczął współpracę z PayU.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 10964

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane