Martyna Wojciechowska głosem natury w nowej kampanii Żywiec Zdrój

Autor: pr 22 marca 2017 14:47

Wystartowała nowa kampania marki Żywiec Zdrój. Ma ona na celu uwrażliwić Polaków na potrzebę podjęcia działań na rzecz zachowania zasobów naturalnych oraz zaangażować w konkretne działanie - posadzenie miliona drzew. Jest ono realizowane w ramach programu „Po Stronie Natury”, którego ambasadorką już po raz drugi została Martyna Wojciechowska.

W tym roku Żywiec Zdrój wraz z partnerami posadzi szósty milion drzew, aby chronić naturalne zasoby wodne dla przyszłych pokoleń. Do działań na rzecz natury i sadzenia drzew zachęca nie tylko ambasadorka, ale również dzieci, dla których te działania mają szczególne znaczenie. 

Od 21 marca w ramach kampanii równolegle emitowane są dwa spoty, tworzące spójną całość. W pierwszym z nich narratorem opowieści jest natura, która głosem Martyny Wojciechowskiej prosi dzieci, aby te zaangażowały dorosłych w działania na rzecz ochrony zasobów naturalnych. Spot wyświetlany będzie w czterech wersjach – w każdej z nich, bohaterem będzie inne dziecko. W drugim spocie dzieci wraz z ambasadorką sadzą drzewa i zachęcają wszystkich do włączenia się w program ,,Po Stronie Natury”. Wszystkie spoty zrealizowane zostały w regionie Beskidu Żywieckiego.

Spoty będą emitowane w największych stacjach telewizyjnych oraz w internecie. Zrealizowana zostanie również kampania display oraz działania na Facebooku. Twórcą idei kreatywnej  kampanii jest agencja VML, która odpowiada również za działania w internecie. Realizację spotów reklamowych nadzorowała agencja Young & Rubicam, za zakup mediów odpowiedzialny jest Mediacom. Komunikację w zakresie public relations prowadzi agencja Havas PR.

 

 

 

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    4,20

  • Śr

    2,90

  • Min

    0,00

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 9628

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane