Zapraszamy do zapoznania się z nową, rozbudowaną odsłoną portalu dlahandlu.pl, w której prezentujemy pełny obraz handlu: rynek, konsument, trendy w różnych branżach!

Redakcja

Mix-koszyk - nowa opcja zakupów na platformie Zentrada

Autor: dlahandlu.pl 17 sierpnia 2018 14:02

Od ponad 10 lat zentrada oferuje przedsiębiorcom z branży handlowej okno do ogólnoeuropejskich zakupów hurtowych przez internet. Dzięki nowym i innowacyjnym konceptom logistycznym firma internetowa z siedzibą w Würzburgu (Niemcy) i lokalnym biurem w Opolu opuszcza czysto internetową ścieżkę rozwoju i oferuje również realne korzyści w zakresie zakupów hurtowych i realizacji zamówień u dużych importerów i producentów.

30 europejskich czołowych dostawców z branży dóbr konsumpcyjnych oferuje obecnie blisko 100.000
artykułów w ramach nowej opcji zakupów mix-koszyk dla zamówień mieszanych w jednej dostawie
realizowanej centralnie przez zentrada.Distribution dla przedsiębiorców na terenie całej Europy.

Kupujący, zazwyczaj niezależny sprzedawca detaliczny, oszczędza na kosztach przeładunku oraz
wysyłki i może zamawiać pojedyncze produkty lub mniejsze ilości towaru w jednym mix-zamówieniu
omijając wysokie wartości minimalnego zamówienia u większych producentów i importerów.
Innowacyjnością nie jest samo ograniczenie wielkości zamówienia i związanych z realizacją kosztów,
ale innowacyjny łańcuch dostaw, który dzięki wydajnej agregacji wielu mniejszych zamówień od
pojedynczych przedsiębiorców z całej Europy pozwala na sekwencyjne pobieranie towaru u dużych
europejskich importerów i producentów popularnych towarów.

- Oprócz wymiernych korzyści wynikających z agregacji mniejszych zamówień i centralnej dystrybucji
mix-zamówień zentrada umożliwia często mniejszym sklepom w ogóle sam zakup towaru u największych europejskich dostawców, którzy ze względów chociażby na minima logistyczne zamówień, nie byli dostępni dla mniejszych przedsiębiorców - stwierdza Ingo Schloo, CEO i współzałożyciel zentrada.network opisując koncept nowoczesnej wspólnoty kupieckiej.

Na platformach hurtowych zentrada listing dostawców odbywa się za pomocą zintegrowanych z systemem shopów, które to zawierają cały asortyment towarowy dostawcy. Wszystkie zamówienia b2b od handlowców są kilkukrotnie w ciągu tygodniu agregowane do większych zamówień
hurtowych do dużych producentów i importerów. Dzięki własnym rozwiązaniom logistycznym i informatycznym stworzonym przez zentrada dostawy przychodzące od producentów i importerów przechodzą przez magazyn przepływowy, gdzie są dystrybuowane do mniejszych mix-zamówień sklepowych z całej Europy.

zentrada unika ryzyka związanego z towarem oraz kosztów magazynowania, co pozwala na zainwestowanie swojej marży hurtowej w innowacje, europejską dystrybucję i transgraniczną obsługę klienta świadczoną przez biura obsługi klienta w 8 krajach europejskich. Jedynie czas dostawy przy realizacji mix-zamówień poprzez zentrada.Distribution wydłuża się średnio o 3 dni w porównaniu z bezpośrednimi zamówieniami u dostawców. W międzyczasie organizacje branżowe, jak i wiodący specjaliści stwierdzają, że digitalizacja w zakupie hurtowym oferuje duże korzyści dla większości sprzedawców detalicznych, zwłaszcza tych małych.

- Detaliści potrzebują dziś nowych źródeł zaopatrzenia, aby móc stale opracowywać nowe pomysły
i kampanie sprzedażowe. Jedno kliknięcie na zentrada oznacza dostęp do ponad 400.000 produktów
od 500 dostawców z całej Europy. Relacja ceny do jakości oraz obsługa na zentradzie są
przekonujące. To wszystko daje mniejszym detalistom możliwość zakupu produktów w dobrych
cenach, które nie są dostępne na każdym rogu - wyjaśnia Ralf Ludewig, wiceprezes Bawarskiego
Związku Handlu.

Już po sześciu miesiącach od wdrożenia innowacyjna oferta mix-koszyk osiąga prawie 50% obrotów
dystrybucyjnych zentrada.Distribution i nadal wykazuje olbrzymie tempo wzrostu.
- W związku z dalszym poszerzaniem asortymentu w opcji mix-koszyk, wszystko wskazuje na dalszy
wzrost sprzedaży w sezonie jesiennym i Bożonarodzeniowym - prognozuje CEO zentrada biorąc pod
uwagę ewentualne udostępnienie zakupu również artykułów spożywczych.

Podstawowe członkostwo we wspólnocie kupieckiej zentrada jest dla zakwalifikowanych detalistów
bezpłatne, ale może być uzupełnione o szereg usług premium.

Podobał się artykuł? Podziel się!


WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 9629

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.