Moda na kluby zakupowe w sieci

Autor: Rzeczpospolita 13 kwietnia 2012 09:10

Największe z nich mają po kilkaset tysięcy użytkowników, a przyciągają dużymi rabatami na produkty znanych marek - pisze "Rzeczpospolita".

Nie każdy zainteresowany może po prostu wejść na strony klubów zakupowych. Aby się do nich dostać, w wielu przypadkach trzeba mieć zaproszenie od osoby, która już do takiego klubu należy. Jednak chętnych do korzystania z nich nie brakuje. Dla znanych marek taka opcja jest bardzo atrakcyjna. Sprzedaż trafia do określonej grupy klientów, liczba towarów jest ograniczona i nie ma mowy o psuciu rynku czy prestiżu marki.

Dodatkowo coraz więcej osób przystępuje do tego rodzaju klubów, ponieważ głównym wabikiem jest sprzedaż markowych ubrań, butów, biżuterii czy domowych akcesoriów taniej nawet o 70 - 80 proc. Czołówka tego segmentu rynku przyznaje, że dziennie realizowanych jest nawet po kilkaset transakcji, a ich liczba stale rośnie.

Podobał się artykuł? Podziel się!


WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    9,98

  • Śr

    4,77

  • Min

    3,31

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 5323

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane