REKLAMA
REKLAMA

Można reklamować towar zakupiony w internecie

Autor: Dziennik Gazeta Prawna 15 czerwca 2011 09:50

Gdy po otrzymaniu towaru zakupionego w internecie stwierdza się wady fabryczne, uszkodzenia mechaniczne powstałe w trakcie transportu, jak również w sytuacji niezgodności towaru z oczekiwaniami zawartymi w zamówieniu, klientowi przysługuje prawo do złożenia reklamacji w sklepie, w którym dokonał zakupu - informuje Dziennik Gazeta Prawna.

REKLAMA
Konsument, który kupuje towar lub usługę na wirtualnych portalach, może odstąpić od umowy w ciągu 10 dni od zakupu. Do odsyłanego towaru trzeba dołączyć fakturę i pismo reklamacyjne. Warto przed wysłaniem wykonać kopię faktury i zachować ją dla siebie - radzi "DGP".

Każdy internauta może reklamować towar niezgodny z umową w terminie dwóch lat od jego zakupu. W piśmie reklamacyjnym można żądać naprawienia rzeczy, wymiany jej na nową, obniżenia ceny lub zwrotu pieniędzy.

W przypadku złożenia zastrzeżeń do zakupionego towaru sprzedawca ma obowiązek rozpatrzenia reklamacji w ciągu 14 dni. Jeżeli tego nie zrobi, uznaje się, że została uwzględniona według żądania klienta.


WYBRANE DLA CIEBIE


REKLAMA
REKLAMA

BĄDŹ NA BIEŻĄCO

REKLAMA

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 13294

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 999781

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 664

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane
REKLAMA