Na eksport decyduje się 75 proc. polskich sklepów internetowych

Autor: Dziennik Gazeta Prawna 4 listopada 2011 09:15

Ich sprzedaż zagraniczna tylko w trzech kwartałach tego roku przekroczyła 155 mln dolarów, czyli jest większa niż w całym 2010 r. - czytamy w "Dzienniku Gazecie Prawnej".

Wśród tych e-eksporterów jedna piąta prowadzi stałą sprzedaż zagraniczną, dla reszty to wciąż jest raczej metoda na okazjonalne zwiększenie obrotów. Trend internetowego handlu zagranicznego jest jednak coraz bardziej widoczny.

Głównymi rynkami zbytu dla polskich handlowców internetowych są Stany Zjednoczone, Wielka Brytania i Niemcy - czytamy w "Dzienniku Gazecie Prawnej".

 

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 10794

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane