Na rynku działa już 37 soczewkomatów, do końca roku będzie ich 80

Autor: dlahandlu.pl 5 marca 2019 17:17

Szkla.com, sklep internetowy z branży soczewkowej, działający na rynku od 15 lat, rozwija nową sieć sprzedaży – Soczewkomaty. Dzięki tym urządzeniom można kupić soczewki kontaktowe i akcesoria niezbędne do ich użytkowania od ręki, bez czekania na dostawę i wizyty w salonie optycznym. Automaty dostępne są już w 37 lokalizacjach w całym kraju, a ich liczba stale rośnie.

Na początku marca nowe maszyny pojawiły się między innymi w Warszawie, w centrum handlowym Plac Unii City Shopping oraz w Kauflandzie przy ul. Korkowej. 

Soczewkomaty to urządzenia, w których klienci mogą kupić szkła kontaktowe o różnej mocy, wielu znanych producentów, w cenach zbliżonych do sklepów internetowych. W automatach dostępne są także akcesoria niezbędne do pielęgnacji soczewek. Pierwsze takie maszyny pojawiły się na rynku w ubiegłym roku. Obecnie znaleźć je można, m.in. w Warszawie, Krakowie, Rzeszowie, Wrocławiu, Poznaniu czy Gdańsku. Sieć cały czas dynamicznie się rozwija - pod koniec roku liczyć ma już około 80 automatów, a na koniec 2020 roku w Polsce planowanych jest 150 Soczewkomatów. 

 - Na rynku nie było maszyny, która spełniałaby w pełni nasze wymagania dotyczące tego kanału sprzedaży. Zbudowaliśmy więc ją od podstaw sami. Szkic powstał na kartce papieru. To jedyna tego typu maszyna na świecie. Urządzenie zostało wymyślone, zaprojektowane i wyprodukowane w Polsce – mówi Mateusz Matula, współzałożyciel i prezes spółki Szkla.com.

Innowacyjność konstrukcji Soczewkomatu polega między innymi na zastosowaniu zupełnie nowej metody magazynowania i wydawania towaru. Do przechowywania służą półki, które w odróżnieniu od większości spotykanych na rynku automatów nie są wyposażone w żadne spirale, podajniki śrubowe czy taśmowe. Dzięki jednemu centralnemu mechanizmowi połączonemu z inteligentnym ramieniem, z półki automatu pobierany jest konkretny produkt, zaś pozostałe w rzędzie przesuwają są o jedną pozycję w przód. Maszyna posiada cyfrową weryfikację poprawności transakcji, a jej praca jest kontrolowana zdalnie poprzez zinformatyzowany i spójny system centralny. - Jesteśmy także w trakcie projektowania urządzenia outdoor’owego, odpornego na warunki pogodowe i dostosowanego do lokalizowania go na zewnątrz – mówi Karol Kożusznik, kierownik projektu Soczewkomaty.pl

W Soczewkomacie dostępnych jest ponad 350 produktów wiodących na rynku marek. Robiąc zakupy w tych urządzeniach vendingowych klienci mogą wybierać spośród szkieł o różnej mocy: od -0.75 do -8.00, a także soczewek kolorowych bez mocy i płynów pielęgnacyjnych. Maszyny powstały głównie z myślą o osobach, które chcą kupić wybrane soczewki kontaktowe czy niezbędne do ich użytkowania akcesoria od ręki, o dowolnej porze, także w niedziele wolne od handlu. 

Już 4-5 listopada w Warszawie największa konferencja dedykowana sektorowi spożywczemu i handlowemu w Polsce: 20 sesji tematycznych, 120 prelegentów, ponad 1000 uczestników. Zarejestruj się teraz!

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



PARTNER SERWISU


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    5,25

  • Śr

    4,04

  • Min

    1,99

ProduktySklepyRegiony


OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 8426
Ilość aktualnych ofert: 397 692

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.