PARTNER PORTALU
  • Partner portalu: Frigo Express

Nielsen: Darmowa dostawa języczkiem u wagi dla klientów online (infografika)

Autor: dlahandlu.pl 1 lutego 2018 10:24

Chociaż doceniamy wygodę i szybkość zakupów online,  to rzadko z nich korzystamy. 70 proc. internautów robi zakupy raz w miesiącu lub rzadziej, a 65 proc. zbadanych przyznaje, że zakupy w sklepach stacjonarnych robi raz w tygodniu lub częściej – wynika z raportu Nielsena „Shopper Omnichanelowy na rynku FMCG”.

Z danych Nielsena wynika, że zakupy online są zazwyczaj droższe, a wiąże się to z kosztami dostawy. 

Dostawa do domu cieszy się największym zainteresowaniem konsumentów (78 proc. wskazań). Na kolejnych miejscach są: odbiór w sklepie (66 proc.), odbiór drive thru (53 proc.) oraz  punkt odbioru (51 proc.). 44 proc. ankietowanych przyznaje, że kupuje offline, by uzyskać szybszy dostęp do produktu.

Darmowa dostawa oraz dogodna forma realizacji zamówienia zachęcają do skorzystania z internetowego kanału sprzedaży. 

Podobał się artykuł? Podziel się!

  • 10.

    JUBILEUSZOWA EDYCJA 14-16 maja 2018, Katowice • Spodek i MCK • Metropolia GZM

Pobierz aplikację EEC
WIĘCEJ

WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    9,32

  • Śr

    6,78

  • Min

    4,62

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 8408

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane