Nomi wchodzi na rynek e-commerce

Autor: www.dlahandlu.pl 20 marca 2013 10:21

Sieć marketów budowlanych Nomi uruchomiła właśnie nowy kanał sprzedaży.

Nomi - jeden z liderów rynku DIY w Polsce - zaoferował swoim klientom zakupy online. Wykonawcą platformye-commerce była należąca do Grupy Unity marka Empathy - Internet Software House.

- Dotychczas, klienci sklepu korzystali ze strony internetowej marki jedynie jako z katalogu produktów. To dlatego jednym z wyzwań przy projekcie okazało się wdrożenie funkcjonalności umożliwiających zakupy online i jednocześnie takie przygotowanie portalu, które nie zaburzy dotychczasowego postrzegania portalu - wyjaśnia Maciej Nikiel, Project Manager w Grupie Unity.

- Pierwszy etap wdrożenia dodatkowego kanału sprzedaży obejmował utworzenie katalogu produktów oraz umieszczenie regularnie aktualizowanych gazetek promocyjnych na stronie internetowej. Ponadto, specjaliści Empathy uruchomili system mailingowy umożliwiający zaawansowaną komunikacją z klientami. Zaprojektowane rozwiązanie e-commerce okazało się sukcesem i obecnie pełen wachlarz produktów dla domu i ogrodu jest już dostępny bez konieczności opuszczania domu - wyjaśniają przedstawiciele sieci.

 

 

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 11439

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane