Nowa usługa e-commerce Walmartu otwiera spółce duży rynek potencjalnych klientów

Autor: dlahandlu.pl, za esmmagazine.com 11 grudnia 2017 13:00

Amerykański gigant handlu detalicznego Walmart rozpoczął współpracę z Tasty, internetową platformą przepisów należącą do Buzzfeed. W ramach współpracy, użytkownicy platformy mogą kupować w sklepach internetowych Walmartu narzędzia potrzebne do tworzenia potraw – informuje serwis esmmagazine.com.

Jak to działa? Użytkownicy otwierając aplikację Tasty i oglądając jeden z filmów z przepisami, widzą bezpośrednie linki do narzędzi kuchennych, które są potrzebne do stworzenia tej konkretnej potrawy. To ułatwia zakup tych produktów od Walmart lub Jet.com.

Jak informuje Walmart, począwszy od przyszłego roku w ramach tej usługi będzie również można nabywać artykuły spożywcze.

Firma Walmart rozwija swoje usługi online od kilku lat, starając się konkurować z gigantem e-commerce Amazon. Niedawno firma przejęła sklepy internetowe Jet.com i Bonobos, rozszerzyła swoje usługi dostawcze i połączyła siły z Google w zakresie zakupów aktywowanych głosem.

Platforma Tasty obejmuje ponad 2000 filmowych przepisów kulinarnych, które do tej pory osiągnęły ponad 65 miliardów wyświetleń. Ponadto, platforma zgromadziła ponad 90 milionów obserwujących na Facebooku, otwierając duży rynek potencjalnych klientów dla Walmart.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    1,99

  • Śr

    1,55

  • Min

    0,88

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 8198

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane