Nowe funkcje do zarządzania sklepem w Ceneo.pl

Autor: pr 20 lipca 2018 09:35

Ceneo.pl wprowadził nowe funkcje, w tym system tagowania oraz Asystenta Ceneo, czyli narzędzie, które pomoże nie tylko śledzić postępy sprzedaży, ale również oferty konkurencji.

Nową propozycją od Ceneo.pl jest też nagradzanie sklepów, które pomagają klientom znaleźć dodatkowe informacje o produkcie. Nie zawsze bowiem to cena decyduje o zakupie. Czasami potrzebne są dane, których producent nie przewidział. Serwis wprowadził nową funkcję, która nagradza sklepy za szybką odpowiedź na temat konkretnego produktu. Ten, który zrobi to jako pierwszy otrzyma przy swojej odpowiedzi przycisk, który przeniesie użytkownika do danego produktu w jego sklepie. W ten sposób użytkownik może docenić sklep za szybką i profesjonalną obsługę i kupić towar od niego.

Sprzedaż w serwisie Ceneo.pl ułatwią również tagi, które mają wesprzeć sprzedawców w licytowaniu pozycji dla swoich ofert. Za ich sprawą serwis będzie też dzielił się ze sklepami swoimi rekomendacjami dotyczącymi bidowania. Wskazówki będą otrzymywały jednak tylko te sklepy, których oferty są atrakcyjne dla użytkowników i mają szanse niewielkim kosztem pojawiać się w czołówce wyników wyszukiwania.  

Kilka miesięcy temu Ceneo.pl z myślą o nowych sklepach uruchomiło specjalny serwis informacyjny Biznes Ceneo, w którym przedstawia nie tylko korzyści ze współpracy, ale też opisuje, jak w prostych krokach zadebiutować ze swoją ofertą w sieci i dotrzeć do klientów on-line.

Ceneo.pl to jeden z największych serwisów e-commerce w Polsce, skupiający ponad 18 000 sklepów internetowych.

Podobał się artykuł? Podziel się!


WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 8174

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 553326

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.