Oxeo.pl - nowy portal zakupów grupowych
Na rynku zakupów grupowych pojawił się nowy gracz, oxeo.pl. Przeznaczony jest tylko dla przedsiębiorstw - podał Puls Biznesu.
Rynek zakupów grupowych B2B jest trudniejszy niż rynek konsumencki - na świeic istnieje tylko kilkanaście liczących się portali oferujących zakupy grupowe dla firm.

Skomentuj (Komentarzy: 2)
-
gutek 2012-01-23 22:46:32
wydaje mi się, że portale tego typu coraz bardziej zaczną stawiać na wyspecjalizowane oferty bo być może to będzie decydować o większej konkurencyjności
-
margot 2012-01-18 16:20:42
czyli widocznie zakupy grupowe dla firm zaczynają być opłacalną działką skoro kolejne portale zaczynają się tym interesować
WYBRANE DLA CIEBIE
- 15:34 A Centrum buduje się w Inowrocławiu
- Sb 19:16 Rafalska: Zakaz handlu w niedziele nie najgorzej przyjmowany
- Sb 14:16 EEC 2018: Przedstawiciele branży rolno-spożywczej i handlu będą debatować w...
- Sb 12:19 Hortimex: Nie wszystkie mody żywieniowe są słuszne
- Sb 11:23 Sizeer i Ochnik najemcami Galerii Victoria
- Sb 09:21 Magda Gessler ma własną linię przetworów owocowo-warzywnych
- Sb 09:15 Prezes firmy iRobot: Naszą przyszłością jest przyjaźń z robotami
- Sb 09:02 Auchan Supermarket ruszył na warszawskiej Białołęce (galeria)
-
Sainsbury's wprowadza specjalne opakowania, bo millenialsi boją się dotykać...
-
#NieKupujKochaj - akcja pracowników Biedronki nabiera rozpędu
-
Biedronka idzie za ciosem i kontynuuje hitową promocję
-
Starbucks: Przyjdź po kawę ze swoim kubkiem
-
Solidarność Tesco: Zarząd przedstawił propozycję podwyżek, nie zgadzamy się...
-
Analitycy spodziewają się dobrych wyników Tesco
- 1 Dyrektor HR Tesco: Pracownicy są entuzjastycznie nastawieni do zmian
- 2 Sainsbury's wprowadza specjalne opakowania, bo millenialsi boją się dotykać...
- 3 Piotr i Paweł optymalizuje sieć. Zamyka 4 placówki
- 4 LPP miała w I kw. 1,58 mld zł przychodów i 115 mln zł straty operacyjnej
- 5 Lidl wprowadza "ciche godziny"
- 6 Lidl w tydzień wydał na reklamę w telewizji ponad 11,7 mln zł