Paczkomaty InPostu staną przy sklepach Lidla. Przyciągną do sieci atrakcyjnych klientów

Autor: dlahandlu.pl 24 października 2018 09:31

Paczkomaty InPostu staną przy sklepach Lidla. Przyciągną do sieci atrakcyjnych klientów Fot. Shutterstock

Lidl rozpoczął współpracę z InPost, operatorem Paczkomatów. Maszyny staną przy wybranych sklepach sieci Lidl. To kolejny krok w e-commerce niemieckiego dyskontu i próba ściągnięcia do sklepów atrakcyjnej grupy klientów.

- Lidl Polska jest firmą, która cały czas się rozwija. W ubiegłym roku wprowadziliśmy dwa innowacyjne projekty: platformę do rezerwacji win www.winnicalidla.pl oraz www.lidlpodroze.pl, czyli serwis internetowy, za pomocą którego nasi klienci mogą kupić wycieczki. Kolejnym krokiem na płaszczyźnie e-commerce są testy współpracy z InPostem i umieszczenie Paczkomatów przy wybranych placówkach sieci Lidl. Mamy nadzieję, że tak jak inne nasze koncepty, łatwo dostępne Paczkomaty przypadną naszym klientom do gustu i będą oni z nich chętnie korzystać w momencie dalszego rozwoju naszych usług – komentuje Aleksandra Robaszkiewicz, Communications Manager Lidl Polska.

Spekulacje o ewentualnym uruchomieniu sklepu internetowego Lidla pojawiają się od dawna. Sieć nie potwierdza pogłosek. Kolejne projekty w segmencie e-commerce mają raczej na celu przyciągnięcie do sklepów nowych klientów. Tak było w przypadku projektów winnicalidla.pl i lidlpodroze.pl, dzięki którym Lidl zainteresował swoją ofertą konsumentów o grubszych portfelach. Tym razem chodzi prawdopodobnie o kupujących przez internet. Wśród nich jest wielu młodych ludzi. Będą korzystać z Paczkomatów InPost, a przy okazji wejdą do sklepu zrobić zakupy.

Dla InPostu jest to kolejny etap rozbudowy jego infrastruktury, która obejmuje już ponad 4000 maszyn, a do końca roku ma liczyć 4500 lokalizacji.

- Współpraca z Lidl Polska to ważny etap rozbudowy sieci Paczkomatów w oparciu o partnerstwa z operatorami handlowymi. Nowe, atrakcyjne lokalizacje naszej infrastruktury pozwolą na jeszcze lepsze dotarcie z naszymi usługami do klientów – zwłaszcza w mniejszych miejscowościach. Rynek e-commerce rośnie rokrocznie o ponad 20 proc., a my nawet dwukrotnie szybciej – co widać w wolumenach dostarczanych przesyłek - powiedział Rafał Brzoska, prezes InPost.

Jego zdaniem, Paczkomaty InPost pozwalają placówkom handlowym i stacjom benzynowym zwiększyć obroty nawet o 10 proc.

- Dlatego współpraca z sektorem handlowym jest dla nas naturalnym etapem w rozwoju. Równolegle budujemy sieć Lodówkomatów, które w przyszłości będą ważnym elementem przewagi konkurencyjnej dla sieci spożywczych – dodał prezes InPost.

W okresie styczeń – wrzesień 2018 roku InPost dostarczył ponad 53 mln przesyłek, czyli o 48,8 proc. więcej rok do roku – w tym Paczkomaty notowały wzrost o 49 proc., a kurier InPost o 48 proc.

We wrześniu 2018 roku InPost i KKR – amerykańska firma inwestycyjna – zawarły porozumienie gwarantujące 125 mln euro finansowania dla InPost w okresie 5,5 roku. Ponadto Advent International i InPost zainwestują w 2018 roku nawet 250 mln zł w infrastrukturę paczkomatową oraz rozwój usług kurierskich.

 

 

Podobał się artykuł? Podziel się!
  • nice 2018-11-14 10:16:45

    Fajna inicjatywa, że nie trzeba chodzić nie wiadomo gdzie tylko za jednym zamachem ogarnąć zakupy i inpost

ZOBACZ WSZYSTKIE (1)


WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    10,99

  • Śr

    6,72

  • Min

    3,99

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 7781

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.