PayU z programem ochrony kupujących

Autor: pr, www.dlahandlu.pl 20 listopada 2012 12:15

PayU udostępnił właśnie Program Ochrony Kupujących. POK to system gwarantujący zwrot kosztów w przypadku, gdy zamówiony towar nie dotrze do odbiorcy.

Według danych GUS, co trzeci Polak i aż dwie trzecie internautów dokonuje zakupów w sieci. Niektórzy klienci obawiają się nieprzyjemnych sytuacji, jakie mogą się zdarzyć podczas zakupów, np. tego, że towar, który zamówią do nich nie dotrze lub będzie inny, niż ten opisany w ofercie.

Platforma handlowa Allegro już kilka lat temu objęła wszystkich użytkowników Programem Ochrony Kupujących z symbolem charakterystycznej parasolki. Obecnie podobny mechanizm chroniący finanse klientów internetowych zostanie wdrożony w ponad 2 tysiącach e-sklepów, w których można płacić online za pośrednictwem PayU.

Programem Ochrony Kupujących objęte zostały towary, za które kupujący dokona płatności kontem PayU jako zalogowany użytkownik. Ochrona może dotyczyć także wybranych towarów, za które płatność zostanie wykonana za pośrednictwem innych usług udostępnionych przez PayU.

Podobał się artykuł? Podziel się!
  • Marta 2012-11-20 15:44:25

    Jeśli ten program ochrony ma wyglądać tak jak na allegro to ja dziękuję . Do dzisiaj nie dostałam ani towaru ani zwrotu pieniędzy (186zł).Prokuratura umarza takie sprawy (za mała szkodliwość). A warunkiem zwrotu pieniędzy przez allegro jest podjęcie działań ze strony wymiaru sprawiedliwości . Ludzie nie wierzcie w żadną ochronę kupujących !

ZOBACZ WSZYSTKIE (1)

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 10764

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane