Piotr i Paweł reaguje na nowe regulacje prawne

Autor: Artykuł promocyjny dostarczony przez firmę Brandbank 14 maja 2013 08:10

Szybki rozwój handlu internetowego w ciągu ostatnich kilku lat w Polsce sprawia, że Polacy coraz chętniej korzystają z usług e-sklepów w niemal każdej branży i dziedzinie życia. Jednym z segmentów, który notuje dynamiczny wzrost zainteresowania i sprzedaży są internetowe sklepy spożywcze.

Przenosząc do przestrzeni wirtualnej dbałość o lojalność i zaangażowanie klienta, przedstawiciele internetowego handlu spożywczego starają się usprawnić obszary, które klasycznie napędzają ecommerce: wygodę robienia zakupów bez wychodzenia z domu i dostawę towaru do drzwi (lub przygotowanie do odbioru w sklepie) z możliwie najlepiej odwzorowanymi elementami tradycyjnego procesu sprzedaży - czyli możliwością obejrzenia produktu i zapoznania się z wszystkimi informacjami z opakowania. Liderzy rynku e-zakupów już dawno zauważyli związek lojalności klientów z dbałością o swoją wirtualną półkę, gdzie liczy się przejrzystość oferty, łatwa nawigacja, szybki proces zakupowy oraz możliwie największa dostępna informacja o produkcie - czyli profesjonalne zdjęcia i kompletne dane z opakowań.

Już niedługo na rynku e-grocery zajdzie ważna legislacyjna zmiana, którą definiuje Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego 1169/2011 z 25 października 2011 r. w sprawie przekazywania konsumentom informacji na temat żywności. Rozporządzenie to nie tylko precyzyjnie przedstawia informacje jakie muszą być zawarte na fizycznej etykiecie dystrybuowanego produktu, lecz także definiuje zakres danych produktowych niezbędnych do umieszczenia w sklepie internetowym, nakładając nowe wymagania na dystrybutorów żywności i e-sklepy.

Czołowy polski e-supermarket już dzisiaj rozpoczął projekt, który ma na celu dostosowanie swojej witryny do wymagań świadomych konsumentów i nowej legislacji. Od niedawna Piotr i Pawel, jeden z liderów w e-grocery, rozpoczął współpracę z firmą Brandbank, która dostarcza kompletną bibliotekę danych cyfrowych dla e-sklepów. Mając w bazie tysiące produktów FMCG ze zdjęciami i kompletnymi danymi z opakowania, jest idealnym rozwiązaniem dostępnym na rynku zapewniającym już dzisiaj zgodność z Rozporządzeniem 1169/2011.

"Nawiązując współpracę z firmą Brandbank mamy dostęp do źródła najdokładniejszych danych o produktach FMCG jakie można przedstawić konsumentowi. Wierzymy, że dzięki temu wyprzedzimy konkurencję, dostarczymy naszym klientom kompletną informację o produktach i jednocześnie wypełnimy wymagania nakładane przez nowe prawo" - mówi Błażej Patryn z sieci Piotr i Pawel.

Wymogi, jakie stawia Unia Europejska, mają ściśle obowiązywać od przyszłego roku, lecz już teraz, aby umożliwić konsumentom wygodne zakupy w Internecie, należy zadbać o wysokiej jakości informacje o sprzedawanych produktach. Biblioteka produktowa Brandbank jest dostępna dla każdego detalisty i hurtownika w Polsce i Europie, który zechce z niej korzystać.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    7,69

  • Śr

    6,18

  • Min

    0,00

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 9324

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane