PKN Orlen na EEC: Handel 4.0 to łączenie online i offline

Autor: dlahandlu.pl 21 maja 2019 14:38

PKN Orlen na EEC: Handel 4.0 to łączenie online i offline Wojciech Muszyński, dyrektor wykonawczy ds. sprzedaży detalicznej, PKN ORLEN SA. Fot. PTWP

Handel 4.0 to przenikanie się dwóch światów: online i offline. Przyszłość handlu będzie polegać na konwergencji firm internetowych, które będą wchodziły w kanał offline oraz sieci sklepów stacjonarnych, które będą wchodziły do internetu – mówił Wojciech Muszyński, dyrektor wykonawczy ds. sprzedaży detalicznej PKN Orlen.

- Są gracze internetowi, którzy odnoszą sukces jeśli chodzi o skalę działalności, zakres oferty o rozpoznawalność, natomiast finansowo balansują wokół zera. E-commerce to ciągle duża inwestycja dla firm. Z drugiej strony, świat offline jest pod presją tej nowej konkurencji. Przez Handel 4.0 rozumiem przenikanie się tych dwóch światów. To dzieje się w różnym tempie i w różny sposób. Kluczem jest lokalizacja i asortyment – mówił Wojciech Muszyński.

PKN Orlen widzi w nowych technologiach szanse na wejście w kanał e-commerce. - Mamy ograniczone możliwości sprzedaży ze względu na niewielki asortyment, który musi zmieścić się w sklepie na stacji. Dzięki wiedzy o naszych klientach, którzy posiadają naszą aplikację i płacą mobilnie, otwiera się możliwość dokonywania wyborów zakupowych poza stacją. Widzimy też potencjalne touchpointy, które pozwalają nam kusić klienta i prowokować go do zakupów poza siecią, w internecie – mówił Wojciech Muszyński.

Zaznaczył, że poszukiwanie sposobów na zwiększenie lojalności spowodowało, że obecnie w programie lojalnościowym rejestrowana jest co trzecia transakcja na stacjach sieci.

Podobał się artykuł? Podziel się!


WYBRANE DLA CIEBIE




BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    0,70

  • Śr

    0,32

  • Min

    0,16

ProduktySklepyRegiony


OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 7265
Ilość aktualnych ofert: 0
Ilość aktualnych ofert: 397 692

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.