Po sukcesie Amazon Go firma planuje otwierać kolejne sklepy bez kas

Autor: dlahandlu.pl, za esmmagazine.com 23 lutego 2018 12:26

Amazon planuje otworzyć w tym roku aż sześć kolejnych sklepów bez kas. Gigant e-commerce rozważa lokalizacje w Los Angeles i rodzinnym Seattle, gdzie w ubiegłym miesiącu otworzył pierwszy sklep Amazon Go – informuje esmmagazine.com, za Bloomberg i Recode.

Amazon Go to najambitniejszy projekt firmy. Nie brak komentarzy, że sklep zmieni sposób, w jaki ludzie robią zakupy. Ponadto, jest to część gry o rynek sklepów w USA warty 550 miliardów dolarów.

Aby wejść do sklepu Amazon Go, klienci pobierają aplikację na smartfona i skanują kod QR, który otwiera szklaną bramkę. Osoby dokonujące zakupów w grupie skanują telefon właściciela konta raz dla każdej osoby wchodzącej, a czujniki kojarzą je z tym kontem.

Od tej pory urządzenia przejmują kontrolę nad zakupami, np. śledzą przedmioty zdejmowane z półek i dodają je do wirtualnego koszyka. Kupujący są rozliczani po opuszczeniu sklepu, a jeśli są jakieś błędy lub klient nie jest zadowolony z produktu, należy nacisnąć przycisk "zwrot", aby usunąć ten przedmiot z rachunku. Kupujący nie muszą zwracać niechcianego towaru do sklepu, by otrzymać zwrot pieniędzy.

Jak podaje serwis Ars Technica, większość nowych sklepów ma być zlokalizowana w Seattle, ale koncern rozważa również ekspansję do Los Angeles. Odbyły się już rozmowy Amazona z The Grove, dużym centrum handlowym umiejscowionym w sercu Los Angeles, zlokalizowanym zaledwie kilka minut od Hollywood i Beverly Hills. 

Podobał się artykuł? Podziel się!


WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    3,69

  • Śr

    1,60

  • Min

    0,69

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 8789

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 563342

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.