Poczta Polska będzie otwierać placówki w centrach handlowych

Autor: gospodarka.dziennik.pl 31 stycznia 2018 09:47

Poczta Polska chce zawalczyć o dodatkowe udziały na wartym 5,7 mld zł rynku kurierskim, który pod względem wartości i liczby przesyłek rośnie w tempie dwucyfrowym, stwarzając świetne perspektywy na przychody i zyski. Dlatego zmienia strategię dotarcia do nadawców i odbiorców paczek – informuje gospodarka.dziennik.pl.

Firma przyspiesza otwieranie placówek w centrach handlowych, w osiedlowych pasażach oraz na wsiach. Tylko w tym roku w dwóch pierwszych lokalizacjach chce ich uruchomić 60. To trzy razy tyle co w roku ubiegłym. Nowe placówki powstaną m.in. w Nowym Sączu, Pszczynie, Gdańsku i Lublinie. Na wsiach przybędzie kilkanaście nowych placówek.

Jeśli chodzi o wsie, to jest to rynek ciągle niezagospodarowany, w dodatku niezwykle trudny i kosztowny w obsłudze. Z tego względu niechętnie rozwijają się na nim firmy kurierskie, co oznacza brak konkurencji dla Poczty.

W ubiegłym roku Poczta Polska dostarczyła 120 mln paczek. To o 20 proc. więcej niż w 2016 r. Dzięki takiemu wzrostowi zmniejsza się dystans do największego gracza – firmy DPD, która mogła się pochwalić wynikiem o 6 mln paczek lepszym.

więcej w Dzienniku

Podobał się artykuł? Podziel się!


WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 7810

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 554491

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.