Poczta Polska najcenniejszą marką w zakresie usług

Autor: pr 23 lutego 2018 09:38

Poczta Polska znalazła się wśród najcenniejszych polskich marek działających w sektorze usług. Zdobyła w tym rankingu 1. miejsce, zaś 7. w ogólnym rankingu najważniejszych polskich marek.

Poczta Polska po raz pierwszy znalazła się na tak wysokich miejscach w rankingach marek – branżowym i ogólnym. Wcześniej plasowała się na niższych pozycjach.

We współczesnym świecie marka to ogromny kapitał – istotny zarówno dla największych międzynarodowych korporacji jak i małych firm rodzinnych. Bez stworzenia siły marki, którą ludzie rozpoznają i cenią, nie ma klientów i nie ma przychodów. – Dobre postrzeganie Poczty Polskiej jako marki, to dla nas powód do radości. Jako firma zaufana, bezpieczna i uczciwa dbamy o potrzeby i satysfakcję klientów –  mówi Przemysław Sypniewski, prezes Poczty Polskiej.

XIV Edycja rankingu Najcenniejszy Polskich Marek została opracowana przez dziennik Rzeczpospolita.

Podobał się artykuł? Podziel się!


WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    3,99

  • Śr

    2,10

  • Min

    1,35

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 4361

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 697968

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane