Poczta Polska z nową strategią. Do 2023 roku podwoi przychody z rynku paczkowego

Autor: dlahandlu.pl 30 stycznia 2019 11:59

Poczta Polska z nową strategią. Do 2023 roku podwoi przychody z rynku paczkowego Fot. materiały prasowe Poczty Polskiej

Poczta Polska w ramach zaktualizowanej strategii na lata 2019–2023 stawia na zwiększenie przychodów z logistyki, e-commerce i usług paczkowych. W kluczowym biznesowo segmencie paczkowym Poczta chce osiągnąć 1,6 mld złotych przychodów.

Grupa Poczty Polskiej planuje także wykorzystać swój potencjał w roli pośrednika w relacjach państwo-obywatel oraz misji cyfrowej modernizacji państwa. Spółka dysponuje gotowym narzędziem, które już jest wykorzystywane przy realizacji programu Polska Cyfrowa. Platforma Envelo należy do jednych z najnowocześniejszych tego typu rozwiązań. To jedyna na polskim rynku usługa, która spełnia wymagania Rozporządzenia eIDAS, jakie obejmuje zapewnienie integralności i poufność przesyłek elektronicznych, weryfikowalną identyfikację nadawcy i odbiorcy, znakowanie czasem oraz potwierdzenie nadania i odbioru. W ramach rozwoju usług finansowych i ubezpieczeniowych, Poczta Polska chce uprościć bankowość internetową i rozwijać bankowość mobilną.

W ubiegłym roku spółka oddała do użytku 76 nowych placówek zlokalizowanych zarówno w małych miejscowościach, jak i w aglomeracjach. Firma zamierza konsekwentnie powiększać liczbę punktów odbioru paczek. Obecnie w tej największej w Polsce sieci click & collect funkcjonuje ponad 11 tys. punktów (placówki Poczty Polskiej, Kioski RUCH S.A., stacje PKN Orlen i sklepy sieci Żabka). Usługa cieszy się coraz większą popularnością wśród klientów Poczty Polskiej, w grudniu co piąta paczka kierowana była do punktu odbioru.  W tym roku nawet  co trzecia paczka może trafić do adresatów za pośrednictwem tej sieci.

 

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



PARTNER SERWISU


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    6,99

  • Śr

    4,67

  • Min

    3,99

ProduktySklepyRegiony


OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 7939
Ilość aktualnych ofert: 397 692

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.