PARTNER PORTALU
  • Partner portalu: EY
  • Partner portalu

Pod koniec października rozpoczyna się sezon świąteczny. Jak zwiększyć sprzedaż?

Autor: dlahandlu.pl 21 października 2019 10:51

Sezon świąteczny rozpoczyna się już w październiku: liczba wyszukiwań w wyszukiwarce Google takich fraz jak „prezenty dla” i „prezenty od” zaczyna wzrastać już od ostatniego tygodnia października. 67 proc. zakupów świątecznych zostało zaplanowanych jeszcze wcześniej - wynika z danych Google.

3. Zwiększyć widoczność i dotrzeć do nowych klientów

W okresie świątecznym klienci są szczególnie otwarci na zakupy u nowych sprzedawców: w 2018 roku było to 30% kupujących. Google doradza, by zadbać o obecność marki w wynikach bardziej ogólnych wyszukiwań, dzięki czemu już na początkowym etapie poszukiwań, konsument będzie mógł zauważyć konkretny produkt. Warto przeanalizować słowa kluczowe. Nieraz warto poszerzyć ich zakres, np. jednym z głównych wyszukiwań w 2018 roku było hasło „prezent dla mamy pod choinkę”.

Systematycznie wzrasta popularność wideo. Użytkownicy bardzo często decydują, co kupić, dzięki YouTube - podpowiada Google.

4. Dodatkowe informacje dla klientów w czasie świąt

Liczba wyszukiwań dotyczących „godzin otwarcia sklepu” jest największa w Wigilię – dzień o największym ruchu w sklepach w roku , ale klienci w Polsce szukają takich informacji już od 9 grudnia (a wyszukiwania systematycznie rosną do Wigilii). Trzeba pamiętać, aby zaktualizować godziny otwarcia sklepu.

 

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



PARTNER SERWISU


BĄDŹ NA BIEŻĄCO


OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 7394
Ilość aktualnych ofert: 493979

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 692

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.