Pod koniec października rozpoczyna się sezon świąteczny. Jak zwiększyć sprzedaż?
Sezon świąteczny rozpoczyna się już w październiku: liczba wyszukiwań w wyszukiwarce Google takich fraz jak „prezenty dla” i „prezenty od” zaczyna wzrastać już od ostatniego tygodnia października. 67 proc. zakupów świątecznych zostało zaplanowanych jeszcze wcześniej - wynika z danych Google.
3. Zwiększyć widoczność i dotrzeć do nowych klientów
W okresie świątecznym klienci są szczególnie otwarci na zakupy u nowych sprzedawców: w 2018 roku było to 30% kupujących. Google doradza, by zadbać o obecność marki w wynikach bardziej ogólnych wyszukiwań, dzięki czemu już na początkowym etapie poszukiwań, konsument będzie mógł zauważyć konkretny produkt. Warto przeanalizować słowa kluczowe. Nieraz warto poszerzyć ich zakres, np. jednym z głównych wyszukiwań w 2018 roku było hasło „prezent dla mamy pod choinkę”.
Systematycznie wzrasta popularność wideo. Użytkownicy bardzo często decydują, co kupić, dzięki YouTube - podpowiada Google.
4. Dodatkowe informacje dla klientów w czasie świąt
Liczba wyszukiwań dotyczących „godzin otwarcia sklepu” jest największa w Wigilię – dzień o największym ruchu w sklepach w roku , ale klienci w Polsce szukają takich informacji już od 9 grudnia (a wyszukiwania systematycznie rosną do Wigilii). Trzeba pamiętać, aby zaktualizować godziny otwarcia sklepu.

- « POPRZEDNIA
- 1
- 2
- NASTĘPNA »
WYBRANE DLA CIEBIE
- Pn 19:58 Kaucja za plastikowe butelki to kwestia miesięcy
- Pn 19:38 Grupa Żywiec nie zgadza się z wynikami kontroli skarbówki
- Pn 19:02 Świąteczna zbiórka butelek bez paragonów w Żywcu
- Pn 18:03 Jerzy Mazgaj kupuje akcje VRG za blisko milion zł
- Pn 17:36 KE pyta wydawców mediów, jak Google gromadzi i wykorzystuje ich dane
- Pn 17:27 Prognoza na 2020 rok: Marki wracają do realu i zajmują stanowisko
- Pn 15:15 KiK na półmetku rozwoju w Polsce. Ponad 300 sklepów w 7 lat
- Pn 14:53 6 kluczowych wyzwań w handlu detalicznym według PIH
-
Tesco exit: Auchan i Carrefour muszą przemyśleć swoje strategie
-
Kaufland bierze siódmą lokalizację Tesco?
-
Ekspert EY: Tesco próbowało budować ofertę dla wyimaginowanego "euroshopera"
-
UOKiK wszczął postępowanie przeciwko Allegro
-
Kaufland z kolejnym butelkomatem w sklepie. Czy Lidl pójdzie za tym przykładem?
-
Czy nowemu inwestorowi - SPAR Group - uda się odzyskać rynek po Piotrze i Pawle?
- 1 Spółki Piotra i Pawła chcą, by najwięksi wierzyciele poparli układ. Prawnik...
- 2 Czy wierzyciele Piotra i Pawła zgodzą się na spłatę 10 proc. wierzytelności?...
- 3 Piotr Korek po niespełna roku spędzonym w Heriot przechodzi do Napollo
- 4 Tesco exit: Auchan i Carrefour muszą przemyśleć swoje strategie
- 5 Tesco wystawia na świąteczną licytację kolację z ...Martinem Behanem
- 6 Lewiatan w lokalizacji po Intermarche w Kruszwicy

BĄDŹ NA BIEŻĄCO
OGŁOSZENIA
PRACA W HANDLU
TYP OFERT »GORĄCE OFERTY
POLECANE OFERTY
- Mieszkanie, Warszawa Ursynów (Stary Imielin), Pustułeczki, 82.30 m², sprzedam mieszkanie
- Mieszkanie, Kielce Baranówek, Lisowczyków, 93.70 m², sprzedam mieszkanie
- Mieszkanie, Kielce Baranówek, Lisowczyków, 122.00 m², sprzedam mieszkanie
- Mieszkanie, Kielce Baranówek, Lisowczyków, 130.70 m², sprzedam mieszkanie
SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH
Drogi Użytkowniku!
W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).
Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.
Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).
Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.
Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.
Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.