Polacy coraz częściej nie chcą czekać na kuriera. Rośnie usługa odbioru paczki w punkcie

Autor: dlahandlu.pl 7 grudnia 2017 11:09

Coraz większą popularnością wśród klientów Poczty Polskiej cieszy się usługa „Odbiór w Punkcie”. Prawie pięciokrotnie częściej niż w 2016 roku przesyłki są odbierane poza placówkami pocztowymi. Usługa Poczty notuje już ponad  30 proc. wzrost w porównaniu do ubiegłego roku.

Poczta Polska ma największą w Polsce sieć click&collect. Oprócz placówek pocztowych oferuje możliwość odebrania przesyłek na stacjach paliw PKN Orlen, w kioskach Ruch-u, a w Warszawie i na terenie wybranych miejscowości województwa mazowieckiego także w sklepach Żabka i Freshmarket.  

- Nasi klienci mogą odebrać przesyłkę w wybranym przez siebie punkcie usługowym o dogodnej porze, w jednej z 7 tysięcy lokalizacji. Jak pokazują najnowsze dane, oferowana przez Pocztę Polską usługa idealnie wpasowała się w potrzeby naszych klientów. Dlatego będziemy ją dalej rozwijać  – mówi Paweł Kopeć, dyrektor sprzedaży w Poczcie Polskiej.

Z najnowszych danych wynika, że „Odbiór w Punkcie” notuje już ponad  30 proc. wzrost w porównaniu do ubiegłego roku. Coraz większą popularność zyskuje możliwość odbioru paczki na jednej z blisko 1000 stacji paliw PKN Orlen, które w większości czynne są całą dobę, czy też w sieci kiosków/saloników Ruch-u, z których 98 proc. jest czynnych w soboty, a blisko 19 proc. również w niedziele.  

Od połowy listopada do sieci odbioru przesyłek kurierskich nadawanych przez klientów Poczty Polskiej dołączyły sklepy Żabka i Freshmarket.  - Widoczne jest bardzo duże zainteresowanie klientów tą formą odbioru przesyłek. W  bieżącym roku obserwujemy wzrosty ilości paczek, które trafiają do sieci punktów naszych partnerów nawet po kilkadziesiąt procent w poszczególnych miesiącach – informuje Poczta Polska.

Stawiając na rozwój sieci „Odbiór w Punkcie” Poczta Polska staje się aktywnym graczem na rynku usług kurierskich i paczkowych w dynamicznie rozwijającym się segmencie eCommerce.  Szacuje się, że polski rynek eCommerce jest wart od 36 do 40 mld zł. i stale rośnie liczba osób kupujących w internecie. Szybka i tania dostawa stanowi coraz ważniejszy czynnik w podejmowaniu decyzji zakupowych przez e-klientów.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    4,90

  • Śr

    3,46

  • Min

    0,00

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 9988

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane