Polacy coraz częściej nie chcą czekać na kuriera. Rośnie usługa odbioru paczki w punkcie

Autor: dlahandlu.pl 7 grudnia 2017 11:09

Coraz większą popularnością wśród klientów Poczty Polskiej cieszy się usługa „Odbiór w Punkcie”. Prawie pięciokrotnie częściej niż w 2016 roku przesyłki są odbierane poza placówkami pocztowymi. Usługa Poczty notuje już ponad  30 proc. wzrost w porównaniu do ubiegłego roku.

Poczta Polska ma największą w Polsce sieć click&collect. Oprócz placówek pocztowych oferuje możliwość odebrania przesyłek na stacjach paliw PKN Orlen, w kioskach Ruch-u, a w Warszawie i na terenie wybranych miejscowości województwa mazowieckiego także w sklepach Żabka i Freshmarket.  

- Nasi klienci mogą odebrać przesyłkę w wybranym przez siebie punkcie usługowym o dogodnej porze, w jednej z 7 tysięcy lokalizacji. Jak pokazują najnowsze dane, oferowana przez Pocztę Polską usługa idealnie wpasowała się w potrzeby naszych klientów. Dlatego będziemy ją dalej rozwijać  – mówi Paweł Kopeć, dyrektor sprzedaży w Poczcie Polskiej.

Z najnowszych danych wynika, że „Odbiór w Punkcie” notuje już ponad  30 proc. wzrost w porównaniu do ubiegłego roku. Coraz większą popularność zyskuje możliwość odbioru paczki na jednej z blisko 1000 stacji paliw PKN Orlen, które w większości czynne są całą dobę, czy też w sieci kiosków/saloników Ruch-u, z których 98 proc. jest czynnych w soboty, a blisko 19 proc. również w niedziele.  

Od połowy listopada do sieci odbioru przesyłek kurierskich nadawanych przez klientów Poczty Polskiej dołączyły sklepy Żabka i Freshmarket.  - Widoczne jest bardzo duże zainteresowanie klientów tą formą odbioru przesyłek. W  bieżącym roku obserwujemy wzrosty ilości paczek, które trafiają do sieci punktów naszych partnerów nawet po kilkadziesiąt procent w poszczególnych miesiącach – informuje Poczta Polska.

Stawiając na rozwój sieci „Odbiór w Punkcie” Poczta Polska staje się aktywnym graczem na rynku usług kurierskich i paczkowych w dynamicznie rozwijającym się segmencie eCommerce.  Szacuje się, że polski rynek eCommerce jest wart od 36 do 40 mld zł. i stale rośnie liczba osób kupujących w internecie. Szybka i tania dostawa stanowi coraz ważniejszy czynnik w podejmowaniu decyzji zakupowych przez e-klientów.

Podobał się artykuł? Podziel się!


WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    11,99

  • Śr

    5,08

  • Min

    3,74

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 9009

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 563342

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.