Poniedziałek będzie rekordowy dla sklepów internetowych
Poniedziałek, 28 listopada, będzie w Europie dniem największych w historii zakupów internetowych - szacują analitycy organizacji Visa Europe. W ciągu całego dnia konsumenci mają wydawać średnio 350 tys. euro na minutę.
Platforma przetwarzania danych transakcji Visa Europe, jak się oczekuje, przetworzy w ciągu całego dnia niemal 7 mln transakcji z całej Europy, czyli 4,8 tys. transakcji na minutę, odzwierciedlając rosnące zainteresowanie internetem przy zakupach przedświątecznych.
- Przewidujemy, że w "mega-poniedziałek" wartość zakupów internetowych z użyciem kart Visa w całej Europie przekroczy poziom 510 mln euro, co oznacza wzrost o 14 proc. w stosunku do 2010 r. Na handel elektroniczny przypada już jedna piąta łącznej wartości płatności z użyciem kart Visa. Dzięki ogromnej liczbie transakcji przetwarzanych przez nas na co dzień oraz danych o tendencjach z lat ubiegłych, dysponujemy rozległą wiedzą o rozkładzie wydatków konsumpcyjnych - uważa dyrektor ds. handlowych Visa Europe dr Steve Perry.
W tradycyjnych sieciach handlowych dzień największych zakupów zazwyczaj przypada dwa dni przed Bożym Narodzeniem.
Prognozy te są oparte na analizie najnowszych danych o zakupach oraz tendencji zaobserwowanych w okresie świątecznym w roku ubiegłym.
Visa Europe to stowarzyszenie ponad 4 tys. banków europejskich - stanowi ich własność i jest przez nie zarządzana. W lipcu 2004 r. Visa Europe uzyskała osobowość prawną, zaś w październiku 2007 r. uniezależniła się od nowoutworzonej, ogólnoświatowej spółki Visa Inc., zachowując jej wyłączną, nieodwołalną i nieograniczoną w czasie licencję.

WYBRANE DLA CIEBIE
- 15:22 W czasie ferii Polacy więcej i częściej płacili kartami Visa za granicą
- 15:06 Specjaliści ds. handlu i sprzedaży najbardziej poszukiwanymi pracownikami
- 15:00 Piotr i Paweł zamyka placówkę w Krakowie. Sieć liczy 139 sklepów
- 14:59 W ramach programu Dostępność+ sklepy będą budowały podjazdy dla wózków
- 14:56 BIG: Niski poziom czytelnictwa odbija się na kondycji wydawców i księgarzy
- 14:36 Kasztelan i Kamis we wspólnej promocji
- 14:34 Metro AG: Sprzedaż LfL w I pół. wzrośnie o 1,3 proc., w II pół. pogorszenie
- 14:32 Makro rusza z warsztatami, jak stworzyć kącik kawowy i półkę z winami
-
Sainsbury's wprowadza specjalne opakowania, bo millenialsi boją się dotykać...
-
Starbucks: Przyjdź po kawę ze swoim kubkiem
-
Biedronka idzie za ciosem i kontynuuje hitową promocję
-
Solidarność Tesco: Zarząd przedstawił propozycję podwyżek, nie zgadzamy się...
-
Lidl odpowiada Biedronce "tanią sobotą"
-
Biedronka w Świeciu była otwarta nielegalnie w niehandlową niedzielę
- 1 Dyrektor HR Tesco: Pracownicy są entuzjastycznie nastawieni do zmian
- 2 Sainsbury's wprowadza specjalne opakowania, bo millenialsi boją się dotykać...
- 3 Media Expert wchodzi do Rybnika
- 4 Piotr i Paweł optymalizuje sieć. Zamyka 4 placówki
- 5 LPP miała w I kw. 1,58 mld zł przychodów i 115 mln zł straty operacyjnej
- 6 Lidl w tydzień wydał na reklamę w telewizji ponad 11,7 mln zł