Prezes Frisco.pl: Klienci podążają za trendami żywieniowymi

www.portalspozywczy.pl 20 listopada 2017 11:22

Prezes Frisco.pl: Klienci podążają za trendami żywieniowymi Na zdj. Katarzyna Kazior, prezes Frisco.pl, fot. PTWP

W 2018 roku chcemy zapewnić klientom dodatkowe uatrakcyjnienie zakupów spożywczych, ponieważ widzimy, że dla klientów ma to szczególne znaczenie. Oprócz tego chcielibyśmy być źródłem wiarygodnych informacji ponieważ widzimy, że trendy żywieniowe są bardzo ważne dla klienta - mówi Katarzyna Kazior, prezes zarządu, Frisco.pl.

- Mamy kilka trendów, które obserwujemy, przede wszystkim bardzo duże zainteresowanie jakością żywności i też różnymi rodzajami żywności – mam tu na myśli żywność bez laktozy, bez glutenu, tradycyjnie przygotowywaną, naturalną oraz żywność bio – mówi Katarzyna Kazior, prezes zarządu Frisco.pl.

- Widać, że klienci o wszystkich tych trendach wiedzą i coraz częściej wyszukują te produkty na stronie. Jest to oczywiście dosyć trudne, bo nie jest to jeden trend, tylko bardzo dużo różnych trendów, np. żywność tradycyjnie przygotowywana i żywność specjalistyczna, która ma podniesioną wartość odżywczą. Klienci w jakiś sposób łączą ze sobą te wszystkie produkty, więc na pewno jest to trudne dla klienta, żeby pogodzić ze sobą wszystkie te trendy, wybrać ten, który jest najbardziej interesujący - dodaje.

Tłumaczy, że kolejnym trendem zauważalnym we Frisco.pl jest bardzo szybki i duży wzrost zakupów produktów świeżych. - Mam tu na myśli warzywa, owoce, mięso, ryby. Widzimy, że nasi klienci kupują coraz więcej produktów we Frisco.pl, z których później sami przygotowują posiłki. Podpierając się badaniami rynku widzimy, że faktycznie jest to rosnący trend chęci gotowania w domu, spędzania czasu z rodziną, poświęcenia czasu rodzinie, ale też przygotowania posiłków, które są smaczne, o wysokiej jakości - mówi Katarzyna Kazior.

- Kolejny trend, który ma miejsce, to bardzo duża chęć klientów do tego, żeby korzystać z różnego rodzaju urządzeń. Widzimy, że klient - zanim dokona zakupu na Frisco.pl - bardzo często korzysta z kilku rodzajów urządzeń. Koszyk zakupowy komponuje "po drodze", korzystając z różnych urządzeń, informacje czerpie zarówno z telefonu, tabletu, jak i desktopu. Dla nas bardzo dużym wyzwaniem jest połączenie tego w jeden ekosystem, w którym klient będzie się poruszał bardzo płynnie - tłumaczy prezes Frisco.pl.

Jaką strategię przewiduje Frisco.pl na 2018 rok? - Strategia z ubiegłego roku bardzo się nam sprawdziła, dlatego będziemy kontynuować działania z 2017 roku, czyli dawać klientom bardzo szeroki asortyment produktów, dbać o to, aby ceny były takie, jak w hipermarkecie, tak aby dla klienta była to faktycznie ciekawa i jakościowa oferta, ale też przede wszystkim bardzo przyjemna i wygodna - mówi Katarzyna Kazior.

Podobał się artykuł? Podziel się!
  • Kacper czasnaecommerce.pl 2017-11-20 22:35:12

    Dzień dobry, nie spodziewam się, że Pani Katarzyna to przeczyta, aczkolwiek chciałem tylko zwrócić uwagę, że ma Pani dosyć nietypową szansę - mało sklepów ma dostępne wartości odżywcze produktów. Można to wykorzystać na kilka ciekawych sposobów, pierwszym z nich - właśnie dla osób, które dbają o to co jedzą - mogłyby być specjalne filtry, albo wyszukiarka, np. znajdź produkty z niską zawartością sodu. Pokaż tylko produkty poniżej 50 kcal. Itp itd

ZOBACZ WSZYSTKIE (1)

WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    5,49

  • Śr

    2,94

  • Min

    0,00

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 9753

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane