Prezes Merlina: Chcemy być drudzy po Empiku (wywiad)

Autor: dlahandlu.pl 5 października 2018 10:20

Prezes Merlina: Chcemy być drudzy po Empiku (wywiad) Na zdj. Łukasz Szczepański, prezes Merlin Group, fot. materiały prasowe

O współpracy z KryptoJam, akwizycjach i planach na przyszłość rozmawiamy z Łukaszem Szczepańskim, prezesem Merlin Group S.A.

Szerokim echem odbiła się w mediach wiadomość o współpracy z Krypto Jam. Po co Merlinowi blockchain i kryptowaluty? Jak to będzie wyglądać w praktyce? Czy w Polsce konsumenci są gotowi na takie rozwiązania?

Krypto Jam jest dla nas partnerem posiadającym know how i doświadczenie w segmencie blockchain, a posiadanie wykwalifikowanego i zaangażowanego partnera jest ważną składową sukcesu. Traktujemy technologię blockchain jako dużą szansę, niczym internet na początku lat 90-tych. Chcemy aktywnie uczestniczyć w jej rozwoju, a także stać się beneficjentem zmian, które przyniesie. W naszej ocenie blockchain jest przełomem technologicznym, który na zawsze zmieni sposób przechowywania i przekazywania informacji w internecie.

Program lojalnościowy jest pierwszym etapem wdrażania technologii blockchain w Merlin Group, w zanadrzu mamy kolejne duże projekty. Zależało nam na tym, żeby zaoferować klientom Merlin Group, a w przyszłości także innych sklepów internetowych w Polsce i na świecie program lojalnościowy, który będzie niósł za sobą wartość dodaną. Nie sztuką jest rozdawać klientom punkty, których trzeba uzbierać miliony, aby wymienić je na pluszowego misia z logiem sprzedawcy, a najczęściej i tak przepadną tracąc ważność. Program lojalnościowy mLoyalty da klientom możliwość wyboru co zrobić ze zgromadzonymi punktami. Jesteśmy przekonani, że wymierne wartości płynące z aktywnego uczestniczenia w programie przełożą się na chęć zdobywania przez klientów wiedzy i przełamania bariery technologicznej, która teraz może wydawać się wysoka, a tak naprawdę nie różni się niczym od codziennego logowania się do banku przez internet.

Oprócz inwestycji w technologie, przejmujecie. W listopadzie finalizacja umowy z Profit M. Dlaczego akurat ta spółka?

Profit M jest szybko rosnącym graczem, a po przejęciu przez Merlin Group sklepy należące do spółki zyskają dzięki efektowi skali i synergii. Szczególnie duże znaczenie ma tu wykorzystanie naszego centrum logistycznego, ekonomia skali zamówień, a także synergia wiedzy managerów, którzy zamiast ze sobą konkurować, będą współpracować. Celem Merlin Group jest dalsza konsolidacja rozdrobnionego rynku podmiotów sprzedających w Polsce kulturę przez internet. W perspektywie dwóch lat chcemy zająć drugie po Empiku miejsce na tym rynku.


  • mav 2018-10-09 10:10:21

    spokojnie 1 zł będzie, tylko niech ogłosza ten układ w tej spółce co mają to będzie hot

  • Stoppoint! 2018-10-06 03:03:00

    Dobrze podane info by zachęcić leszcza. Spółka nigdy nie będzie HOT, ponieważ technologia idzie do przodu a ludzkość ma progres, przez co książki odchodzą do lamusa, taka niestety jest prawda.

    Spółka grana pod tymczasowe zajęcie kapitału leszcza, by nie wylądował na niewłaściwych spółkach.

    Da się zarobić, ale trzeba w odpowiednim momencie wyjść.

ZOBACZ WSZYSTKIE (2)

WYBRANE DLA CIEBIE




BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    26,60

  • Śr

    18,67

  • Min

    13,87

ProduktySklepyRegiony


OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 6846
Ilość aktualnych ofert: 296035

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 692

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.