Prognozy dla e-commerce zbyt optymistyczne?

Autor: Puls Biznesu 28 sierpnia 2013 09:03

Wprawdzie daleko nam jeszcze do globalnych wskaźników, ale polski sektor e-commerce rozwija się prężnie. Prognozy są bardzo dobre, ale czy nie nazbyt optymistyczne? - zastanawia się "Puls Biznesu".

Wartość e-handlu konsumenckiego w Polsce w 2015 r. może osiągnąć nawet 77 mld zł. To prognozy zawarte w raporcie „Potencjał polskiego rynku B2B w kontekście e-commerce", opracowanym przez Mergeto.pl, platformę transakcji grupowych dla firm. Jego autorzy spodziewają się dość imponującego przeskoku. Przypominają, że jeszcze dziesięć lat temu krajowy e-commerce skierowany do konsumentów był wart blisko 330 mln zł, czyli ok. 1,5 proc. obecnego poziomu. Oczekują, że w 2013 r. odnotujemy kolejny dwucyfrowy wzrost wartości rynku, nawet do poziomu 26 mld zł.

Coraz częściej mówi się też o dojrzewaniu rynku i stabilizacji. Z danych raportu „E-handel. Polska 2012" wynika, że ponad 70 proc. sklepów funkcjonuje na rynku już dłużej niż dwa lata - czytamy w "PB".

Podobał się artykuł? Podziel się!
  • niewiem 2013-09-03 14:04:24

    w mojej branży same wzrosty :).

ZOBACZ WSZYSTKIE (1)


WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 9009

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 563342

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.