Przyszłość e-commerce to "inteligentne" e-sklepy

Autor: pr, www.dlahandlu.pl 1 lutego 2012 09:30

Najbliższa przyszłość branży e-commerce to zdecydowanie „inteligentne" i „myślące" e-sklepy. Tradycyjny kontakt z klientem, zbiorowe oferty online czy przekaz marketingowy do szerokiej grupy konsumentów pozwoliły e-sklepom w ostatnich latach zaistnieć na rynku i niewątpliwie osiągnąć sukces. Przyszłość jednak wygląda zupełnie inaczej - to, co dziś jest skuteczne, jutro przestanie mieć znaczenie - uważa Dawid Makowski, brand manager w mailPro.

Jego zdaniem przetrwają tylko te e-sklepy, które będą potrafiły samodzielnie myśleć, sprzedawać, obsługiwać klientów zawsze z najwyższą starannością. Priorytetem stanie się oferta idealnie dopasowana do klienta, stworzona na podstawie stale prowadzonej analizy każdego e-konsumenta, badania jego potrzeb i oczekiwań, biorąca pod uwagę wszystkie zmiany stanów i zachowań poszczególnych osób w danym momencie.
Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 11086

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane