Redan liczy na pięciokrotny wzrost e-sprzedaży w ciągu trzech lat

Property News 8 listopada 2012 14:13

W 2012 roku sprzedaż w segmencie e-commerce w Grupie Redan sięgnie ok. 20 mln zł. Docelowo e-sklep ma się stać strategicznym kanałem dystrybucji spółki i wsparciem sieci tradycyjnych sklepów. - Stawiamy na bardzo dynamiczny rozwój sprzedaży e-commerce, która według naszych planów w ciągu trzech lat wzrośnie pięciokrotnie i sięgnie 100 mln zł - podkreśla Bogusz Kruszyński, wiceprezes Redan SA.

Do końca 2012 roku Grupa Redan uruchomi nową, międzynarodową platformę internetową. - Z kanałem e-commerce wiążemy nasze największe nadzieje i plany. Obecnie www.sklep.topsecret.pl jest jednym z najpopularniejszych w Polsce w swojej kategorii - podkreśla Bogusz Kruszyński.

Spółka chce rozwijać e-sprzedaż także na zagranicznych rynkach. Obecnie e-sklep jest dostępny dla klientów na Ukrainie. Od początku roku będzie też działał w Rosji.

Redan SA jest operatorem detalicznych marek odzieżowych: Top Secret, Troll i Drywash oraz sieci sklepów TextilMarket. Spółka funkcjonuje w ramach Grupy Kapitałowej, która zajmuje się projektowaniem, marketingiem oraz dystrybucją odzieży.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 11733

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane