Redan odnotował dynamiczny wzrost obrotów w sprzedaży on-line

Property News 11 października 2013 14:20

Po uruchomieniu nowego, zintegrowanego portalu sprzedaży internetowej www.topsecret.pl, Grupa Kapitałowa Redan odnotowała dynamiczny wzrost obrotów sprzedaży on-line. Dzięki zwiększeniu ruchu na stronie o 45 proc., liczba wrześniowych zamówień w Polsce wzrosła o 95 proc r./r.. W październiku br. nowa platforma wystartuje także na Ukrainie.

- Sprzedaż internetowa jest jednym z najbardziej perspektywicznych kanałów sprzedaży. Rozwój tego kanału jest znacznie szybszy, niż sklepów tradycyjnych w Polsce. Dlatego postanowiliśmy wprowadzić nowoczesny system i rozwiązania na naszej stronie www, które odpowiadają rosnącym wymaganiom klientów, znacznie większym potrzebom sprzedażowym i wyzwaniom technologicznym. - powiedział Grzegorz Lipnicki, wiceprezes zarządu Top Secret Sp. z o.o.

Dzięki modernizacji strony, liczba zamówień zrealizowanych we wrześniu w Polsce została w ujęciu r./r. niemal podwojona. Zwiększenie ruchu na stronie wyniosło 45 proc, a dynamika konwersji na poziomie 135 proc. W skali całej Grupy Redan, właściciela marek odzieżowych Top Secret, Troll, Drywash i Happy Kids oraz sieci dyskontowej TextilMarket, sklepy internetowe we wrześniu 2013 r. osiągnęły sprzedaż na poziomie 2,6 mln zł, co oznacza prawie 90proc. wzrost do września 2012 r. Jeszcze w tym miesiącu nowa platforma zacznie działać na Ukrainie.

Platforma sprzedażowa topsecret.pl to nie tylko sklep on-line. System, łączy sprzedaż z poradami dla klientów i modowym wizerunkiem marek Top Secret, Troll i Drywash. Platforma pozwala na zaawansowane filtrowanie produktów i możliwość dostosowania oferty do konkretnego klienta na podstawie jego preferencji. - W przyszłości poszerzone zostaną kolejne funkcjonalności, jak system rekomendacji umożliwiający dokonanie bardziej trafnego wyboru, poprzez doradztwo i propozycje zakupu całych zestawów stylizacyjnych, czy integracja sprzedaży on-line ze sklepami tradycyjnymi. Wraz z sukcesywnym wprowadzaniem nowych funkcji platformy, spodziewamy się kolejnych wzrostów sprzedaży on-line. - dodaje Grzegorz Lipnicki.

Oferta e-sklepu, jest sukcesywnie poszerzana, m.in. o odzież dla dzieci, bieliznę, artykuły do dekoracji wnętrz.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 11012

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane