Rusza 1koszyk.pl. Nowa platforma kładzie nacisk na sprzedaż wielokanałową

Autor: dlahandlu.pl 24 września 2018 10:55

Kupujący logują się jednym kontem do różnych sklepów, korzystając z raz wprowadzonych danych i wspólnej historii zakupów. 1koszyk.pl umożliwia szybkie rozpoczęcie e-handlu poprzez kompletną obsługę procesu. Integruje usługi takie jak: bramki płatnicze, przesyłki kurierskie i paczkomaty. Umożliwia automatyczną kalkulację kosztów wysyłki oraz zamawianie kuriera wprost z aplikacji (generowanie listów przewozowych). Pozwala też wykorzystać istniejący serwis jako sklep internetowy, bez przeprowadzania dodatkowych integracji.

Platforma nie ogranicza w żaden sposób wykorzystywanych kanałów sprzedaży. Pozwala na zakup produktu poprzez unikatowy link, który można zamieścić na dowolnej stronie, blogu, portalu społecznościowym, w e-mailu, chacie, SMSie, pliku, a także jako kod QR lub tag NFC np. na materiałach drukowanych lub na sali sprzedaży. System pozwala na zintegrowaną sprzedaż wielokanałową,utrzymując prostotę użytkowania i możliwie najmniej kroków dla kupującego.

1koszyk.pl funkcjonuje jako tzw. marketplace i umożliwia kupującym logowanie 1 kontem do różnych
sklepów (korzystających z 1koszyk.pl) oraz wykorzystywanie wcześniej wprowadzonych danych adresowych, paczkomatów, faktur itp.

Platforma kierowana jest do małych i średnich przedsiębiorstw, którzy zarówno rozpoczynają sprzedaż on-line, jak i pragną poszerzyć kanały sprzedaży w ramach już istniejącej oferty. Autorem projektu jest spółka FSi – krakowski softwarehouse, działający na rynku od ponad 18 lat. Platforma nie pobiera żadnego abonamentu, jedyny koszt dla sprzedającego to prowizja od płatności online.
W przyszłości system będzie rozbudowywany o dodatkowe odpłatne moduły.

Podobał się artykuł? Podziel się!
  • Leszek 2018-09-25 08:16:12

    Wygląda to bardzo dobrze. Jak się wczytałem, to daje to na prawde sporo możliwości.

  • Karolina 2018-09-25 07:45:35

    Świetna koncepcja poszerzająca horyzonty mam nadzieję, że również tradycyjnym sklepom które powinny rozważyć wyjście w kanał przede wszystkim e-commerce w swojej działalności

ZOBACZ WSZYSTKIE (2)


WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 8783

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 584697

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.