Rusza Hotprice.pl, platforma wsparcia sprzedaży i dystrybucji kuponów rabatowych

Autor: www.dlahandlu.pl/pr 22 września 2011 11:00

Na rynku debiutuje dziś Hotprice.pl, platforma wsparcia sprzedaży i kanał dystrybucji kuponów rabatowych, a także medium reklamowe dające marketerom nowe możliwości uzupełniania tradycyjnych kampanii.

Oferta platformy skierowana jest z jednej strony do marketerów i właścicieli ogólnopolskich sieci sklepów stacjonarnych, a także do sklepów internetowych, a z drugiej - do „klienta masowego". Podstawą działania Hotprice będzie kojarzenie konsumentów zainteresowanych zakupem promocyjnych produktów lub usług, z aktualną ofertą promocyjną partnerów serwisu, z wykorzystaniem tzw. kuponów wartościowych (kuponów rabatowych o konkretnej wartości).

- Kupony rabatowe są popularne na całym świecie. Także polscy konsumenci przyzwyczajają się już do poszukiwania i korzystania z nich w momentach gdy planują zakup potrzebnych im produktów - mówi Ewa Kalicka, prezes zarządu Hotprice i dodaje: - W pewnym sensie odwracamy do góry nogami bardzo popularną dziś ideę zakupów grupowych. Jest to jak najbardziej świadome i zamierzone działanie, bo zdajemy sobie sprawę z wielu bolączek, które dziś trapią „zwykłe" zakupy grupowe. Nasza platforma, jako kanał dystrybucji kuponów rabatowych, będzie omijać te problemy oferując jasne zasady i realne korzyści finansowe zarówno partnerom biznesowym, jak i konsumentom.

Oferta platformy uporządkowana będzie w pięć kategorii tematycznych: Elektronika, Motoryzacja, Hobby, Dom i ogród, Moda i uroda.

W momencie startu platformy klienci znajdą na niej kupony zniżkowe na produkty wielu znanych marek, takich jak m.in. Regina Fashion, Livia Corsetti, Monella Fashion, Ironica, Smash, IRiver, Mirror Design, Velux, DRE, Invado, Porta, Bramy Wiśniowski, ACV, Royal Canin, Eukanuba, BMW, Peugeot.

Obecnie trwają rozmowy z wieloma kolejnymi potencjalnymi partnerami. Twórcy Hotprice.pl prognozują, że do końca 2011 r. konsumenci będą mogli wybierać spośród 2000 produktów i usług firm (lub marek) dostępnych w ofercie promocyjnej na platformie.

W Hotprice.pl funkcjonować będą dwa rodzaje kuponów: płatne i bezpłatne. W modelu płatnym konsument (użytkownik platformy) nabywa kupon na zniżkę o konkretnej wartości, płacąc za niego oczywiście tylko ułamek tej wartości. Natomiast kupony bezpłatne trafią do rąk konsumentów za darmo, a rozliczenie pomiędzy Hotprice.pl i marketerem następuje na zasadzie flat fee.

Platforma Hotprice.pl jest wspólnym przedsięwzięciem agencji interaktywnej Autentika oraz Grupy E-Budownictwo.pl. Głównymi udziałowcami Hotprice.pl są: Michał Samojlik, Prezes Zarządu i współwłaściciel agencji interaktywnej Autentika (oraz udziałowiec internetowych start-upów: Myguidie.com, Szukajauto.pl oraz Misspolski.pl) oraz Ewa Kalicka, współwłaściciel i członek zarządu Grupy E-Budownictwo.pl, która objęła funkcję prezesa zarządu spółki Hotprice zarządzającej serwisem Hotprice.pl. Trzecim udziałowcem jest inwestor prywatny Paweł Stomma.

 

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 10950

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane