Rynek e-zakupów wzrośnie w tym roku o 16 proc.

Autor: Rzeczpospolita 6 marca 2013 08:32

Według danych firmy Euromonitor International Polacy w tym roku wydadzą na zakupy spożywcze w Internecie już ponad 515 mln zł, 16 proc. więcej niż w 2012 r. To jedna z najszybciej rosnących kategorii e-handlu. W 2017 r. jej wartość ma sięgnąć już 1,1 mld zł - pisze "Rzeczpospolita".

Z raportu firmy Gemius wynika, że najczęściej w ten sposób kupowane są takie kategorie, jak kawa, herbata, słodycze czy napoje. Jeszcze kilka lat temu zakup artykułów spożywczych w sieci wydawał się większości polskich konsumentów pomysłem co najmniej egzotycznym - czytamy w "Rz".
Jeśli chodzi o znajomość e-sklepów z taką ofertą, to zdecydowanie prowadzi delikatesowa Alma. Jako "znajomość spontaniczną" wskazało ją 18 proc. ankietowanych, natomiast "wspomaganą" już 40 proc. Kolejne w zestawieniu Tesco miało o połowę mniej wskazań.
Segment się rozwija, ale choćby najdynamiczniej rosnące sieci dyskontowe wciąż nie prowadzą internetowej formy sprzedaży. Zdaniem ekspertów zaangażowanie się dyskontów w e-handel jest tylko kwestią kilku lat - wskazuje "Rz".

Podobał się artykuł? Podziel się!


WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    17,70

  • Śr

    11,37

  • Min

    9,59

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 9434

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 584697

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.