PARTNER PORTALU
  • Partner portalu: EY
  • Partner portalu

Salesbook: Technologia przyspiesza dotarcie do klienta

Autor: dlahandlu.pl 17 czerwca 2019 09:48

Salesbook: Technologia przyspiesza dotarcie do klienta Jacek Maciak, CEO, Salesbook Fot. mat. pras.

O tym jak innowacje zmieniają myślenie o biznesie, jak stworzyć produkt "pod klienta" i odnieść międzynarodowy sukces oraz o klimacie dla rozwoju start-upów w Polsce rozmawiamy z Jackiem Maciakiem, CEO, Salesbook.

Z aplikacji mogą też korzystać menedżerowie…

Nie tylko mogą, ale zdecydowanie powinni! Bo przecież Salesbook to również bardzo rozbudowany i naszpikowany funkcjami panel administracyjny dostępny z poziomu przeglądarki WWW. To tutaj menedżer sprzedaży planuje cały proces – określa jego poszczególne elementy, wraz z działem marketingu dodaje wszelkie materiały wizualne, konfiguruje kalkulatory lub ankiety. W ten sposób osoby zarządzające sprzedażą mogą ustandaryzować cały proces dla wszystkich osób w terenie.
Ale to nie wszystko, Salesbook oferuje bardzo ciekawe narzędzia analityczne, które pozwalają szefom sprzedaży na operowanie na rzeczywistych i wartościowych danych. Mogą one dotyczyć np. liczby odbytych spotkań, czasu ich trwania, tego, jakie materiały zostały zaprezentowane klientowi albo ile czasu sprzedawca poświęcił na odpowiednie moduły. Ostatecznie menedżer dostaje informację o tym, czy spotkanie było efektywne czy nie. Na bazie tych danych można już podejmować decyzje, które są lepiej ugruntowane w rzeczywistej a nie deklaratywnej wiedzy – tak jak ma to często miejsce w systemach CRM.

Czytaj także: Start-Up Challenge 2019: Rozdano nagrody najciekawszym start-upom w Polsce

Salesbook ma już na koncie współpracę z dużymi, także międzynarodowymi markami… Jakie wnioski z niej płyną? Czy pamięta Pan przełomowy moment dla rozwoju firmy?

To prawda, w naszym portfolio znajdują się już takie marki jak Mercedes-Benz, BMW, OVB czy Energa, co jest powodem do nieskrywanej dumy. Wnioski napawają optymizmem, ponieważ firmy te regularnie zwiększają liczbę sprzedawców wyposażonych w nasze narzędzie, a uogólnione statystyki pokazują, że w ten sposób udaje im się przyspieszać cykl sprzedażowy średnio o 17%.
Myślę, że przełomowym momentem był sam fakt skupienia się na Salesbooku i wydzielenia go wraz z zespołem do dedykowanej spółki. Tak jak wspomniałem, narzędzie istnieje dłużej niż spółka natomiast potencjał, który w nim zauważyliśmy, i odpowiedni poziom koncentracji pozwolił nam dojść tu, gdzie jesteśmy dzisiaj. Reszta to już tylko ciężka praca całego zespołu.

Jak wygląda Państwa sieć dystrybucji sprzedaży?

Obecnie mamy trzy kanały, pierwszym jesteśmy oczywiście my sami. Większość osób zaangażowanych w Salesbooka potrafi o nim opowiedzieć i zaprezentować jego możliwości. Jeździmy po różnych konferencjach, organizujemy własne, aktywnie kontaktujemy się z osobami zainteresowanymi przez media społecznościowe.
Drugim kanałem są nasi partnerzy, dla których przygotowaliśmy cały program szkoleń i prowizji. Każdy partner jest przez nas wyposażony w gruntowną wiedzę, narzędzia oraz naprawdę atrakcyjny program prowizyjny. W tym kanale pracują bardzo różne organizacje: firmy doradcze, reselerzy, firmy szkoleniowe a także agencje reklamowe.
Finalnie, próbujemy również pozyskiwać leady poprzez narzędzia inbound marketingu, tj. wartościowych treści dostępnych w sieci i mechanizmów automatyzacji.


WYBRANE DLA CIEBIE



PARTNER SERWISU


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    21,40

  • Śr

    17,07

  • Min

    10,88

ProduktySklepyRegiony


OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 7647
Ilość aktualnych ofert: 498500

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 692

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.