Salesbook: Technologia przyspiesza dotarcie do klienta

Autor: dlahandlu.pl 17 czerwca 2019 09:48

Salesbook: Technologia przyspiesza dotarcie do klienta Jacek Maciak, CEO, Salesbook Fot. mat. pras.

O tym jak innowacje zmieniają myślenie o biznesie, jak stworzyć produkt "pod klienta" i odnieść międzynarodowy sukces oraz o klimacie dla rozwoju start-upów w Polsce rozmawiamy z Jackiem Maciakiem, CEO, Salesbook.

Firmę dostrzegli inwestorzy. Jaki wpływ mają na kierunek rozwoju spółki?

To prawda, w tej chwili w spółkę zainwestowały fundusze SpeedUp oraz Cobin Angels, a jej przedstawiciele zasiadają w radzie nadzorczej. Myślę, że ufają nam na tyle, że mamy obecnie pełną swobodę podejmowania strategicznych decyzji i to zarząd spółki wyznacza dziś kierunek jej rozwoju. Co nie oznacza, że nie wsłuchujemy się w historie ich doświadczeń i rad.

Jak przyszłość rysuje się przed Salesbook?

Rynek narzędzi typu Sales Acceleration, na którym działamy, rozwija się w tempie 16% roku do roku, a jego globalną wartość szacuje się na 30 mld USD. Nasz produkt jest już dziś dostępny na kilku rynkach w Europie, a za chwilę pojawimy się w krajach Azji. Tempo naszego wzrostu w roku 2018 wyniosło 134%. Jesteśmy przekonani, że to są podstawy do dość optymistycznego spoglądania w przyszłość. Tym bardziej, że nie chcemy się zatrzymywać, jeśli chodzi o nowe możliwości Salesbooka. Za chwilę dołączymy funkcje związane z uczeniem maszynowym, które sprawią, że Salesbook stanie się również narzędziem wspomagającym procesy decyzyjne w procesach sprzedażowych.

Jak ocenia Pan klimat dla rozwoju start-upów w Polsce?

To trudny i wielowymiarowy temat, którego nie da się streścić w kilku zdaniach. Myślę, że rodzimi inwestorzy są wciąż bardzo konserwatywni, czego nie zmieniają nawet programy rządowe, w ramach których pieniądze prywatne są lewarowane środkami publicznymi. Po drugie, wysokość rund finansowania w Polsce różni się znacząco od tego, co widzimy w pozostałej części Europy. Od przedsiębiorców często oczekuje się, że za nieduże środki zrobią nowego Facebooka. Po trzecie, nawet startupy, które są już w fazie post-revenue, mają często problemy z zebraniem kolejnych środków na skalowanie biznesu. Klimat, w którym najwięcej dla rozwoju startupów robi państwo, uważam za umiarkowanie korzystny.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE




BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    4,29

  • Śr

    3,27

  • Min

    2,68

ProduktySklepyRegiony


OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 6556
Ilość aktualnych ofert: 296035

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 692

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.