Salesbooster pozwala na zwiększenie sprzedaży w sklepach internetowych

Autor: pr, www.dlahandlu.pl 26 września 2011 12:30

Afilo wraz z firmą Quartic z Grupy Divante opracowały produkt, pozwalający na zwiększenie sprzedaży w sklepach internetowych – Salesbooster. Jest połączeniem możliwości inteligentnego systemu personalizowanych rekomendacji dla e-biznesu Quartic oraz technologii retargetingu reklam internetowych, którą dostarcza Afilo.

Salesbooster to produkt skierowany przede wszystkim do dużych i średnich sklepów internetowych. System gromadzi i analizuje informacje o zachowaniach użytkowników sklepu internetowego, identyfikuje ich potrzeby oraz preferencje zakupowe.

Na tej podstawie tworzy indywidualne rekomendacje dla każdego klienta. Afilo zaś ,,oznacza,, użytkowników sklepu, a następnie emituje im reklamy na innych stronach internetowych, których treść jest indywidualnie dopasowana do historii poruszania się danej osoby po sklepie.

- Blisko 98  proc. użytkowników opuszcza sklep internetowy nie dokonując zakupu. Salesbooster pomaga odnaleźć ich w sieci, zainteresować ponownie ofertą sklepu i przekonać do zakupu. - wyjaśnia Adam Dyba z Afilo.

Reklamy generowane przez Salesbooster są personalizowane w czasie rzeczywistym i dostosowane do potrzeb konkretnego użytkownika. Kreacje tworzone są z gotowych elementów, dobieranych na podstawie danych z systemu. Dodatkowo są optymalizowane pod względem generowanych konwersji. System pozwala na sterowanie zawartością reklam. Wyklucza na przykład produkty, które użytkownik już
widział, albo kupił. Rekomenduje mu natomiast produkty podobne do ostatnio oglądanych oraz produkty komplementarne do zakupionych, inspirując go do zakupów.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 10763

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane