Salesbooster pozwala na zwiększenie sprzedaży w sklepach internetowych

Autor: pr, www.dlahandlu.pl 26 września 2011 12:30

Afilo wraz z firmą Quartic z Grupy Divante opracowały produkt, pozwalający na zwiększenie sprzedaży w sklepach internetowych – Salesbooster. Jest połączeniem możliwości inteligentnego systemu personalizowanych rekomendacji dla e-biznesu Quartic oraz technologii retargetingu reklam internetowych, którą dostarcza Afilo.

Salesbooster to produkt skierowany przede wszystkim do dużych i średnich sklepów internetowych. System gromadzi i analizuje informacje o zachowaniach użytkowników sklepu internetowego, identyfikuje ich potrzeby oraz preferencje zakupowe.

Na tej podstawie tworzy indywidualne rekomendacje dla każdego klienta. Afilo zaś ,,oznacza,, użytkowników sklepu, a następnie emituje im reklamy na innych stronach internetowych, których treść jest indywidualnie dopasowana do historii poruszania się danej osoby po sklepie.

- Blisko 98  proc. użytkowników opuszcza sklep internetowy nie dokonując zakupu. Salesbooster pomaga odnaleźć ich w sieci, zainteresować ponownie ofertą sklepu i przekonać do zakupu. - wyjaśnia Adam Dyba z Afilo.

Reklamy generowane przez Salesbooster są personalizowane w czasie rzeczywistym i dostosowane do potrzeb konkretnego użytkownika. Kreacje tworzone są z gotowych elementów, dobieranych na podstawie danych z systemu. Dodatkowo są optymalizowane pod względem generowanych konwersji. System pozwala na sterowanie zawartością reklam. Wyklucza na przykład produkty, które użytkownik już
widział, albo kupił. Rekomenduje mu natomiast produkty podobne do ostatnio oglądanych oraz produkty komplementarne do zakupionych, inspirując go do zakupów.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



PARTNER SERWISU


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    8,99

  • Śr

    4,70

  • Min

    3,74

ProduktySklepyRegiony


OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 858
Ilość aktualnych ofert: 431880

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 692

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.