Sieć Intersport chce zwiększyć sprzedaż on-line

Autor: www.dlahandlu.pl/pr 3 października 2011 13:24

Zarząd Intersport dostrzegając znaczący wzrost obrotów w e-handlu, postanowił skuteczniej wykorzystać internet do zwiększenia sprzedaży w firmie. Sieć zdecydowała się na kompleksową i długoterminową współpracę z firmą Divante oraz wsparcie marketingowe agencji Ideacto.

- Chcemy wykorzystać pozycję lidera w handlu tradycyjnym, aby w przyszłości stać się liczącym graczem sprzedającym on-line. Zdecydowaliśmy się na współpracę z Divante i Ideacto w oparciu o outsourcing swojego kanału e-commerce, tak aby nie rozpraszać sił sprzedażowych poza kanał tradycyjny, który generuje większość obrotów w firmie. Oczywiście interesuje nas systematyczny wzrost przychodów w kanale nowoczesnym, ale bez ponoszenia kosztów stałych związanych np.: z zatrudnianiem rzeszy specjalistów od e-handlu. - mówi Marek Bugajski, dyrektor ds. obsługi sklepów Intersport Polska S.A.

- Poza wiedzą i dużym doświadczeniem w dziedzinie e-commerce, aspektem decydującym przy wyborze partnerów, była niestandardowa forma rozliczenia współpracy. Obie firmy, które świetnie rozumieją zasady i realia funkcjonowania biznesu tradycyjnego w kanale e-commerce, przedstawiły model wynagrodzenia rozumianego, jako satysfakcjonujący dla obu stron procent od marży netto generowanej ze sprzedaży w sklepie internetowym - dodaje Marek Bugajski.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    9,40

  • Śr

    4,87

  • Min

    0,00

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 9685

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 772811

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane