PARTNERZY PORTALU Partner portalu: City Board
REKLAMA
REKLAMA

Sieci handlowe otwierają sklepy internetowe... dla oszczędności

Autor: Dziennik Gazeta Prawna 6 maja 2013 09:14

Rynek e-delikatesów ma zaledwie 0,1-0,2 proc. udziałów w polskim przemyśle spożywczym. Mimo to kolejne sieci uruchamiają sprzedaż przez internet. Między innymi dla oszczędności - pisze "Dziennik Gazeta Prawna".

REKLAMA
41 mln zł - takie obroty w ubiegłym roku odnotował sklep Piotr i Paweł ze sprzedaży internetowej. To ok. 2,3 proc. łącznej wartości wpływów sieci. Podobnie Alma - przychody e-sklepu w 2012 r. stanowiły zaledwie 6,2 proc. wszystkich wpływów - pisze "DGP".

Jak tłumaczą eksperci, jeśli firma działa sieciowo, to może w ten sposób obniżyć koszty dostawy i koszty składu. Nie bez znaczenia jest także fakt, że takie działania podejmuje konkurencja.

Zdaniem specjalistów rynek internetowej sprzedaży może i jest niewielki, ale za to rośnie dynamicznie. W 2012 r. 13 proc. Polaków kupiło artykuły spożywcze w sieci. To o ponad połowę więcej niż w 2011 r. - wynika z raportu "E-Commerce w Polsce 2012. Gemius dla e-Commerce Polska", do którego dotarł "DGP".

  • Marta 2013-05-06 18:33:19

    Jeśli E-sklep ma siedzibę w danym miescie w zyciu nie zamówiłabym nic , gdyby trzeba było zapłacić za transport lub przygotowanie towaru tak jak w Leclercu. Uważam, że zakupy powyżej 100zł dostawa powinna być darmowa bez dodatkowych opłat.

ZOBACZ WSZYSTKIE (1)

WYBRANE DLA CIEBIE


REKLAMA
REKLAMA

BĄDŹ NA BIEŻĄCO

REKLAMA

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 15555

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 664

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane
REKLAMA