Sieci handlowe otwierają sklepy internetowe... dla oszczędności

Autor: Dziennik Gazeta Prawna 6 maja 2013 09:14

Rynek e-delikatesów ma zaledwie 0,1-0,2 proc. udziałów w polskim przemyśle spożywczym. Mimo to kolejne sieci uruchamiają sprzedaż przez internet. Między innymi dla oszczędności - pisze "Dziennik Gazeta Prawna".

41 mln zł - takie obroty w ubiegłym roku odnotował sklep Piotr i Paweł ze sprzedaży internetowej. To ok. 2,3 proc. łącznej wartości wpływów sieci. Podobnie Alma - przychody e-sklepu w 2012 r. stanowiły zaledwie 6,2 proc. wszystkich wpływów - pisze "DGP".

Jak tłumaczą eksperci, jeśli firma działa sieciowo, to może w ten sposób obniżyć koszty dostawy i koszty składu. Nie bez znaczenia jest także fakt, że takie działania podejmuje konkurencja.

Zdaniem specjalistów rynek internetowej sprzedaży może i jest niewielki, ale za to rośnie dynamicznie. W 2012 r. 13 proc. Polaków kupiło artykuły spożywcze w sieci. To o ponad połowę więcej niż w 2011 r. - wynika z raportu "E-Commerce w Polsce 2012. Gemius dla e-Commerce Polska", do którego dotarł "DGP".

Podobał się artykuł? Podziel się!
KOMENTARZE  
FORUM TYMCZASOWO NIEDOSTĘPNE

W związku z ciszą wyborczą dodawanie komentarzy zostało tymczasowo zablokowane.
  • Marta 2013-05-06 18:33:19

    Jeśli E-sklep ma siedzibę w danym miescie w zyciu nie zamówiłabym nic , gdyby trzeba było zapłacić za transport lub przygotowanie towaru tak jak w Leclercu. Uważam, że zakupy powyżej 100zł dostawa powinna być darmowa bez dodatkowych opłat.

ZOBACZ WSZYSTKIE (1)


WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    2,99

  • Śr

    2,00

  • Min

    1,39

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 8792

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 584697

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.