SIX Payment: Zachowania zakupowe są kształtowane przez metody płatności

Autor: dlahandlu.pl 21 listopada 2017 13:16

SIX Payment: Zachowania zakupowe są kształtowane przez metody płatności fot. Shutterstock

Nowoczesne metody płatności, szczególnie płatności mobilne, zaczynają kształtować zachowanie zakupowe konsumentów – w niektórych branżach jest to już bardzo wyczuwalne – uważają przedstawiciele firmy SIX Payment Services.

Śledzenie, na przykład ulubionych marek odzieżowych w mediach społecznościowych, oglądanie ubrań w sklepie internetowym, a nawet przymierzanie ich w wirtualnej przymierzalni staje się czymś oczywistym dla coraz większej liczby konsumentów. Na końcu wystarczy jedno kliknięcie, by zapłacić, a ubrania zostaną dostarczone pod wskazany adres, czasem nawet jeszcze tego samego dnia.

Ten nowy kierunek zmienił niemal każdy aspekt doświadczenia zakupowego. Dla przykładu, podczas, gdy niektórzy konsumenci przestawili się już nawet na zakupy artykułów spożywczych w Internecie, większość z nas wciąż preferuje metodę „tradycyjną”: sprawdzenie zawartości lodówki i szafek kuchennych, spisanie listy zakupów, a na końcu odwiedzenie fizycznego sklepu celem zakupu potrzebnej żywności.

Odpowiedzią na potrzeby takich konsumentów są coraz chętniej wybierane inteligentne lodówki, które dzięki możliwościom technologicznym, jakie daje współcześnie Internet Rzeczy (IoT) potrafią na bieżąco kontrolować status swojego zaopatrzenia, wysyłać właścicielowi wskazówki, gdy data przydatności do spożycia danego produktu zbliża się do końca, mogą też zaproponować sugerowaną listę zakupów. Po zatwierdzeniu takiej listy wystarczy tylko, by właściciel gospodarstwa domowego dokonał zapłaty (przy pomocy intuicyjnej aplikacji), wybrał preferowane miejsce odbioru towaru i udał się do wybranego supermarketu, w którym złożone zamówienie już na niego czeka (oczywiście, jeżeli nie zdecyduje się na zamówienie dostawy do domu). 

SIX Payment Services oferuje zintegrowane rozwiązania dla POS i e-commerce, wspierające takie funkcjonalności, jak: Click and Collect oraz Click and Return, w tym ostatnim przypadku konsument zamawia i opłaca produkt online. Produkt jest dostarczany do domu i po przymierzeniu można go wymienić lub zwrócić w sklepie. Zapłacona kwota zostaje zwrócona, przy czym klient nie musi mieć przy sobie karty, którą dokonano zapłaty. EndlessAisle: towar wyprzedany w sklepie można zamówić na urządzeniach mobilnych lub w info-kiosku na miejscu.

W obu pierwszych przypadkach zakup i płatność lub jej anulowanie rozpoczynają się online i kończą się w sklepie stacjonarnym. Natomiast w przypadku EndlessAisle proces ten przebiega w odwrotnym kierunku.


WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    7,45

  • Śr

    4,04

  • Min

    0,00

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 9701

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 772811

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane