Skracanie czasu dostawy nie jest już elementem przewagi?

Autor: dlahandlu.pl za Business Insider 9 lutego 2018 12:49

Amazon testuje dwugodzinną dostawę artykułów spożywczych zamówionych w sieci Whole Foods. Analityk firmy Jefferies, Christopher Mandeville uważa, że ten ruch może zmusić detalistów do dalszego skracania czasu dostarczania towarów, ale nie oznacza to, że klienci masowo będą korzystać z tej usługi.

Analityk zauważa, że większość klientów ma już swoją metodę zamawiania żywności online i korzysta m.in. z Instacart i Postmates. Co więcej -  serwis Amazona jest ograniczony do członków programu Prime w kilku stanach.

Mandeville dodał, że konkurenci w segmencie e-grocery nie zasypują gruszek w popiele i również uatrakcyjniają formy dostawy. Kroger wprowadził opcję z dostawą w ciągu czterech godzin w tym samym dniu, a ponadto oferuje swoim klientom elektroniczne kupony, dzięki którym mogą kupować taniej. 

Także Walmart poczynił znaczne postępy, oferując usługi dostawy tego samego, które z powodzeniem realizuje dzięki przejęciu Bonobos, Jet.com i Parcel. Matthew Fassler, analityk z Goldman Sachs, powiedział, że strategia Walmarta skierowana do konsumentów o średnich dochodach w mniejszych obszarach metropolitalnych jest przekonująca.

Podobał się artykuł? Podziel się!
  • aw 2018-02-14 11:04:33

    "nie zasypują gruszek w popiele" - nie ZASYPIAJĄ!!!

ZOBACZ WSZYSTKIE (1)

WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    1,89

  • Śr

    1,31

  • Min

    0,99

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 8714

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 684371

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane