PARTNER PORTALU
  • Partner portalu: Frigo Express

Skracanie czasu dostawy nie jest już elementem przewagi?

Autor: dlahandlu.pl za Business Insider 9 lutego 2018 12:49

Amazon testuje dwugodzinną dostawę artykułów spożywczych zamówionych w sieci Whole Foods. Analityk firmy Jefferies, Christopher Mandeville uważa, że ten ruch może zmusić detalistów do dalszego skracania czasu dostarczania towarów, ale nie oznacza to, że klienci masowo będą korzystać z tej usługi.

Analityk zauważa, że większość klientów ma już swoją metodę zamawiania żywności online i korzysta m.in. z Instacart i Postmates. Co więcej -  serwis Amazona jest ograniczony do członków programu Prime w kilku stanach.

Mandeville dodał, że konkurenci w segmencie e-grocery nie zasypują gruszek w popiele i również uatrakcyjniają formy dostawy. Kroger wprowadził opcję z dostawą w ciągu czterech godzin w tym samym dniu, a ponadto oferuje swoim klientom elektroniczne kupony, dzięki którym mogą kupować taniej. 

Także Walmart poczynił znaczne postępy, oferując usługi dostawy tego samego, które z powodzeniem realizuje dzięki przejęciu Bonobos, Jet.com i Parcel. Matthew Fassler, analityk z Goldman Sachs, powiedział, że strategia Walmarta skierowana do konsumentów o średnich dochodach w mniejszych obszarach metropolitalnych jest przekonująca.

Podobał się artykuł? Podziel się!
  • Bartosz 2018-03-06 23:05:14

    Pewne "udogodnienia" traktowane są już jako podstawowy element, ale mimo wszystko uważam, że każdy nawet najmniejszy krok w przód może przyciągnąć i zatrzymać klientów. Ja od niedawna prowadzę sklep internetowy i dopiero zaczynam działać na tej płaszczyźnie. Ostatnim krokiem w przód było zastosowanie wtyczki do wordpressa, która pozwala automatycznie wysyłać smsy do klientów np z informacją o zmianie statusu zamówienia lub z podziękowaniem za zakupu. Myślę, że to dobry sposób na łatwą komunikację.

  • aw 2018-02-14 11:04:33

    "nie zasypują gruszek w popiele" - nie ZASYPIAJĄ!!!

ZOBACZ WSZYSTKIE (2)

  • 10.

    JUBILEUSZOWA EDYCJA 14-16 maja 2018, Katowice • Spodek i MCK • Metropolia GZM

Pobierz aplikację EEC
WIĘCEJ

WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    9,99

  • Śr

    6,22

  • Min

    4,99

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 8032

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.