Spar wchodzi w e-commerce

Autor: dlahandlu.pl 15 lutego 2019 09:01

Spar wchodzi w e-commerce fot. materiały prasowe

Od stycznia br. wystartowała nowa strona internetowa sieci Spar. Nowoczesny design, oraz nowa sekcja z przepisami to główne wyróżniki nowej witryny. Nowy layout strony wskazuje na przygotowania sieci do uruchomienia w przyszłości e-commerce.

Strona sieci franczyzowej Spar w Polsce zyskała nowoczesny charakter, jest przejrzysta i przyjazna w obsłudze. Wdrożona została synchronizacja z wewnętrznymi systemami IT w organizacji, dzięki czemu informacje wyświetlane w wybranych sekcjach strony są obecnie wprowadzane w jednym miejscu, optymalizując pracę z danymi. Odświeżona została również szata graficzna, która jest zgodna z najnowszymi trendami światowego web designu. Strona została zoptymalizowana pod kątem użyteczności (ulepszono m.in. strukturę strony, dzięki czemu dostęp do informacji jest szybszy i łatwiejszy) oraz intuicyjności nawigacji.

Z nowości na stronie pojawił się blog kulinarny, który ma zapewnić wybór przepisów podpowiadając sposoby na wykorzystanie produktów dostępnych w sklepach sieci Spar.  Blog na stronie www jest rozszerzeniem realizowanych już przez Spar działań w obszarze kulinariów w gazetce promocyjnej i na profilu sieci na Facebooku.

Wzmocniona została ekspozycja ofert promocyjnych produktów w layoucie głównej strony. To częsty zabieg realizowany jako krok na drodze do uruchomienia e-commerce. Spar analizuje dostępne na rynku rozwiązania pod kątem uruchomienia takiej usługi dla konsumentów.

Strona, podobnie jak jej poprzednia wersja, korzysta z technologii „Responsive Web Design (RWD), dzięki czemu wyświetla się w odpowiednim formacie na dowolnym urządzeniu, niezależnie od jego wielkości i rozdzielczości ekranu.

Spar jest franczyzową siecią sprzedaży detalicznej. Sklepy oznaczone charakterystycznym logo funkcjonują w 48 krajach, na 4 kontynentach. Ponad 12 700 punktów obsługuje każdego dnia 12 milionów klientów.

Spar Polska jest obecny na polskim rynku od 1996 roku.

Podobał się artykuł? Podziel się!


WYBRANE DLA CIEBIE




BĄDŹ NA BIEŻĄCO


OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 6681
Ilość aktualnych ofert: 543679
Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.